خبرگزاری کار ایران

به شکرانه بارش رحمت الهی؛

نخستین جشنواره آدم برفی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۷۰

بارش و برف زمستانی دانشجویان دامپزشکی دانشگاه تبریز را گردهم آورد تا شادی خود را از این نعمت الهی با برگزاری نخستین جشنواره آدم برفی در یک فضای سالم اعلام کنند و نشان دهند که شور و نشاط خاص دانشجویی بر آنان حاکم است.

ایلنا: برف و هوای سرد چند روز اخیر برای دانشجویان دامپزشکی دانشگاه تبریز که در فاصله‌ای دور از‌ سایت اصلی دانشگاه مشغول به تحصیل هستند نه تنها انگیزه آنان برای آموزش و پژوهش کم نکرد بلکه توأم با نشاط و شادی خاص زمستان بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا تا آنجا که این بارش و برف زمستانی آن‌ها را گردهم آورد تا شادی خود را از این نعمت الهی با برگزاری نخستین جشنواره آدم برفی در یک فضای سالم اعلام کنند و نشان دهند که شور و نشاط خاص دانشجویی بر آنان حاکم است.
این استقبال و نشاط خاص زمستانی به طوری بود که اساتید و کارکنان دانشکده را نیز به شور آورد و همه را گردهم جمع کرد و همه را لحظاتی به روز‌های خوش کودکی و گلوله برفی و آدم برفی برد.
بدین ترتیب اولین جشنواره ساخت آدم برفی دانشگاه تبریز به پیشنهاد وفایی مشاور فرهنگی دانشکده دامپزشکی در این دانشکده برگزار شد.
زیبایی و استقبال از این برنامه به گونه‌ای بوده که اکنون دیگر بخش‌ها نیز به فکر برگزاری چنین جشنواره‌ای هستند که اگر رقابتی باشد قطعا دانشجویان دامپزشکی پیشگام خواهند بود.
در جشنواره آدم برفی دانشکده دامپزشکی به رغم آنکه دانشجویان این رشته در بخش‌ها و ساختمان‌های مختلف برای آموزش مستقر هستند ۵ گروه به رقابت پرداختند و همه برنده این رقابت شدند.
این گروه‌ها به شرح زیر در این جشنواره حضور داشتند:
گروه اول هدف
نام برف ساخته: دانشجوی نمونه
اعضای گروه: ستاری بایرامی علیرضایی
گروه دوم وروجک
نام برف ساخته: لاک پشت
اعضای گره: قهرمانی حیدرزاده بلارک نمازی رضازاده
گروه سوم آدم برفی
نام برف ساخته: خوک کوچولو
اعضای گروه: آقایی بیرنگ بابانژاد افشار محمودزاده صفرپور
گروه چهار آذرخش
نام برف ساخته: منیگل
اعضای گروه: گلبهاری احمدیان رضازاده آذرش نعیمی
گروه پنجم هیوا
نام برف ساخته: لاک پشت سنگی
اعضای گروه: امینی زنگی بند ندیمی برقی فیضی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز