خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شرکت کمپرسورسازی تبریز:

نباید تمام توجه مسئولان به واردات خلاصه شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۶

حداقل بخشی از نیاز داخلی از صنعت کشور تأمین شود.

ایلنا: قائم مقام شرکت کمپرسورسازی تبریز گفت: نباید تمام توجه مسئولان به واردات خلاصه شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدرضا تهامی که در بازدید محمد اسماعیل سعیدی رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی از این واحد صنعتی سخن می‌گفت، با ارایه گزارشی از پروژه‌های در دست اجرای این کارخانه اظهار داشت: تحقق این پروژه‌ها که به لحاظ کار‌شناسی و کیفی قابل رقابت با رقبای خارجی است نیازمند توجه وزارتخانه‌های مادر به تولید داخلی است.
با بیان اینکه در صورت همکاری نهادهای مرتبط کارخانه کمپرسورسازی تبریز قادر به تأمین نیاز داخلی در این حوزه است گفت: نباید تمام توجه مسئولان به واردات خلاصه شود بلکه حداقل بخشی از نیاز داخلی از صنعت کشور تأمین شود.
تهامی در ادامه همچنین خواستار حمایت نهادهای دولتی ومرتبط از این کارخانه شد و گفت: نهادهای خدماتی دولتی نظیربانک‌ها و اداره‌های آب و فاضلاب، برق، گاز همچنین اداره کل امور مالیاتی می‌توانند با اقدامات مناسبی از تولید داخلی در این شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها که فرصت‌های تبادلات تجاری لازم را از صنایع سلب کرده است فراهم نمایند.
همین گزارش حاکی است در ادامه محمد اسماعیل سعیدی رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی از واحدهای ماشینکاری، ورقکاری و مونتاژ انواع کمپرسور هوا وساخت تجهیزات CNG کمپرسورسازی بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز