خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

در احیای بافت‌های فرسوده، همه باید به وظایف خود درست عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۴۲

تمامی متولیان و دستگاه‌های ذی ربط شهری، استانی، ملی، مردمی و بخش خصوصی در این حوزه تکالیف و مسوولیت‌هایی دارند که با عمل به این تکالیف می‌توان به تحقق آرمان مذکور امیدوار بود و در یک بازه زمانی مشخص امیدوار به احیای کامل این بافت‌ها به عنوان یک تهدید جدی در تبریز بود.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای موفقیت در احیای بافت‌های فرسوده شهری تبریز همه متولیان، مدیران و مجریان و نظران طرح‌های اجرایی باید وظایف و تکالیف خود را به درستی و به موقع انجام دهند و عمل کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدصادق پورمهدی در آئین امضاء و مبادله تفاهم نامه احیای بافت‌های فرسوده محدوده مرکزی شهر تبریز با تأکید بر اینکه احیای بافت‌های فرسوده شهری کار یک یا دو نهادو سازمان خاص نیست افزود: تمامی متولیان و دستگاه‌های ذی ربط شهری، استانی، ملی، مردمی و بخش خصوصی در این حوزه تکالیف و مسوولیت‌هایی دارند که با عمل به این تکالیف می‌توان به تحقق آرمان مذکور امیدوار بود و در یک بازه زمانی مشخص امیدوار به احیای کامل این بافت‌ها به عنوان یک تهدید جدی در تبریز بود.
وی خاطرنشان کرد: همت و عزم دولت در توجه به بافت‌های فرسوده شهری تبریز ستودنی و قابل تقدیر است و مدیریت استان به نوبه خود از اجرای این طرح حمایت قاطع و عملی خواهد کرد.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در عین حال تحقق امر مقاوم سازی و ایمن سازی شهر در برابر حوادثغیرمترقبه، بازگرداندن روح زندگی به شهر و در میان شهروندان، تقویت زیرساخت‌های شهری و احیای هویت تاریخی و فرهنگی محلات قدیم و محدوده مرکزی شهر را از برکات ماندگار اجرای این طرح برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز