خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

آرزوی احیای بافت‌های فرسوده تبریز در حال تحقق است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۷۴

امروز یکی از به یادماندنی‌ترین روزهای تاریخ تبریز به شمار می‌رود چرا که طی آن گامی بلند در راستای حل چالش اصلی مدیریت شهری که همانا احیای بافت‌های فرسوده و در کنار آن ساماندهی و مناسب سازی سکونتگاه‌های غیررسمی است برداشته می‌شود.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با اقدامات و برنامه ریزی‌های جدی مدیریت شهری، آرزوی احیای بافت‌های فرسوده شهری در حال محقق شدن است.
به گزارش خبرنگار ایلنا احتشام حاجی‌پور که در مراسم امضاء تفاهم نامه احیای بافت‌های فرسوده محدوده مرکزی شهر سخن می‌گفت با ابراز خرسندی از اجرای این طرح زیربنایی، انتخاب تبریز به عنوان پایلوت کشوری طرح اسکان پایا را افتخاری برای شهروندان این شهر خواند و گفت: امروز یکی از به یادماندنی‌ترین روزهای تاریخ تبریز به شمار می‌رود چرا که طی آن گامی بلند در راستای حل چالش اصلی مدیریت شهری که همانا احیای بافت‌های فرسوده و در کنار آن ساماندهی و مناسب سازی سکونتگاه‌های غیررسمی است برداشته می‌شود.
وی با تأکید بر نقش مشارکت و همراهی مردم در اجرای موفق طرح اسکان پایا تصریح کرد: شهروندان تبریز به ویژه شهروندان ساکن در محدوده بافت‌های فرسوده باید بدانند که اجرای این طرح و طرح‌های مشابه به نفع آنان و در راستای صیانت از جان و مال شهروندان است و بودن همراهی خود مردم امکان موفقیت در اجرای طرح مذکور وجود نخواهد داشت.
حاجی‌پور در خاتمه با قدردانی از حسن عمل مدیریت شهری تبریز در احیای بافت‌های فرسوده شهری خواستار رعایت تمامی پیش نیازهای اجرایی طرح از سوی مجریان آن شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز