خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

کشتی آذربایجان شرقی فعال‌تر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۱۱

به دنبال افت کشتی استان در سال‌های اخیر و با دستور استاندار، توجه ویژه‌ای به این رشته خواهد شد.

ایلنا: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: کشتی استان بیش از گذشته فعال خواهد شد.
به گزارش ایلنا سیدمحمد شروین اسبقیان عصر روز یکشنبه در آیین گشایش مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور در تبریز اظهار داشت: به دنبال افت کشتی استان در سال‌های اخیر و با دستور استاندار، توجه ویژه‌ای به این رشته خواهد شد.
وی اضافه کرد: قهرمانان زیادی از این خطه در عرصه‌های ملی و بین المللی مطرح شده‌اند و تلاش خواهیم کرد دوباره زمینه را برای حضور قهرمانان استان در عرصه‌های مختلف فراهم کنیم.
اسبقیان خاطرنشان کرد: میزبانی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی افتخار بزرگی برای استان و تبریز است و باید از این فرصت برای رشد و ترقی دوباره کشتی استان استفاده کنیم.
رییس هیات کشتی استان نیز در این آیین با اشاره به برگزاری دو مسابقه در سطح ملی در استان گفت: برگزاری این مسابقات در استان، علاوه بر فراهم کردن فضای رقابتی در بین کشتی گیران استان، زمینه را برای بروز و شکوفا شدن آن‌ها فراهم می‌کند.
علی اکبر وظیفه خواه افزود: پس از میزبانی موفق رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان در ملکان، هم اکنون شاهد برگزاری مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان در تبریز هستیم و فروردین ماه سال آینده نیز انتخابی تیم ملی بزرگسالان به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.
مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور با حضور ۳۴ تیم از استان‌های کشور از صبح امروز در تبریز آغاز شده و عصر فردا / دوشنبه / به پایان می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز