خبرگزاری کار ایران

مدیر هسته گزینش جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

صلاحیت عمومی۳۰۰ نفرازناظرین بخش کشاورزی آذربایجان شرقی تحت بررسی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۶۴

بررسی صلاحیت ناظرین مذکور مطابق قوانین و مقررات گزینش و براساس ضوابط انتخاب اصلح بوده که با سرعت و دقت کامل در حال انجام است.

ایلنا: مدیر هسته گزینش سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در کمیته استخدام، پرونده ۳۹۹ نفر از ناظرین بخش کشاورزی این استان مورد تایید قرار گرفته است که از این میزان صلاحیت عمومی۳۰۰ نفر از ناظرین مربوط به سهمیه سال ۹۱ و ۹۲ هم اکنون توسط هسته گزینش سازمان تحت بررسی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین خانزاده در نشستی با رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی که به مناسبت ۱۵دی ماه سالروز تاسیس نهاد گزینش برگزار شده بود ضمن ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد هسته گزینش این سازمان افزود: امیدواریم تا آخر سال جاری بتوانیم در خصوص بکارگیری تمامی ناظرین مذکور اعلام نظر نماییم.
وی در خصوص فرایند گزینش ناظرین بخش کشاورزی افزود: بررسی صلاحیت ناظرین مذکور مطابق قوانین و مقررات گزینش و براساس ضوابط انتخاب اصلح بوده که با سرعت و دقت کامل در حال انجام است.
خانزاده افزود: افرادی که در مراحل گزینش واجد شرایط عمومی یا انتخاب اصلح تشخیص داده نشوند در صورت تمایل به اعتراض می‌توانند تقاضای کتبی خود را تا دو ماه در هر مرحله پس از دریافت حکم به مراجع تجدید نظر کننده تحویل دهند و در صورت عدم اعتراض در مهلت مقرر رای صادره قطعی و لازم الاجراست.
وی با اشاره به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در مورد تشکیل این نهاد افزود: براساس این فرمان، میزان در گزینش، حال فعلی افراد است مگر آنکه از گروهک‌ها و مفسدین باشند یا حال فعلی آن‌ها مفسده جویی و اخلال‌گری باشد.
خانزاده خاطرنشان کرد: کارگزاران گزینش در بررسی و احراز صلاحیت اخلاقی، اعتقادی و سیاسی داوطلبان ورود به دستگاه‌ها همین فرمان حضرت امام(ره) را سرمشق و نصب العین خود قرار می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز