خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

فرهنگ عذرخواهی جایگزین نگاه طلبکارانه در شهرداری تبریز حاکم شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۸۶

آنچه در شهر بلافاصله نمود پیدا می‌کند و اثرگذاری آن در آرامش شهروندان انکار ناپذیر است اقدامات و کارهای مجموعه خدمات شهری است و بایستی تلاش کرد نسبت به زحمات شبانه روزی که عوامل اجرایی و ستادی و نیروهای خدوم خدمات شهری متحمل می‌شوند رضایت شهروندان هم به‌‌ همان اندازه ارتقا یابد.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: نگاه طلبکارانه درقبال خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود مذموم است و هرجا لازم باشد، عذرخواهی از مردم بعنوان یک فرهنگ حداقل کاری است که باید انجام داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی که در جمع مدیران ستادی و معاونین دهگانه خدمات شهری تبریز سخن می‌گفت افزود: آنچه در شهر بلافاصله نمود پیدا می‌کند و اثرگذاری آن در آرامش شهروندان انکار ناپذیر است اقدامات و کارهای مجموعه خدمات شهری است و بایستی تلاش کرد نسبت به زحمات شبانه روزی که عوامل اجرایی و ستادی و نیروهای خدوم خدمات شهری متحمل می‌شوند رضایت شهروندان هم به‌‌ همان اندازه ارتقا یابد.
وی ادامه داد: شهردار در کنار شورای شهر و عوامل خدوم مجموعه بزرگ شهرداری تبریز، در سال ۹۳ تنها و تنها با برنامه عمل خواهند کرد و به همین خاطر هیچ یک از سازمان‌ها و مناطق در سال آینده به غیر از برنامه‌ای تدوین شده مجاز به انجام هیچ کاری نخواهند بودف مگر در شرایط اورژانسی، چرا که می‌بایست زبان ارائه گزارش‌هایمان برای شهروندان و شورا تنها برنامه باشد.
شهردار تبریز از مدیران مجموعه‌های مختلف شهرداری تبریز خواست تا ضمن تولید فکر و نظارت مستمر و ارائه برنامه علمی اراده خود را در مجموعه شهرداری نشان دهند.
وی خاطر نشان کرد: برای ایجاد رضایتمندی شهروندان می‌بایست تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفت و برای این کار برنامه علمی و کاربردی لازم و ضروری است.
نجفی نگاه ویژه به برنامه را رویکردی علمی و دقیق خواند و گفت: برنامه‌های ارائه شده می‌بایستی معقول و منطقی و قابل اجرا باشند تا بتوانیم با اجرایی کردن آن پاسخگوی مطالبات به حق شهروندان و شورای شهر باشیم.
وی اراده مدیریت شهرداری تبریز را تعامل و حل مشکلات و اختلاف‌ها دانست و افزود: از فضایی که امروز در شهرداری تبریز به وجود آمده است بایستی استفاده کرد و از همدلی و توانایی در حل اختلافات با دیگر اداره‌ها و ارگانهای مختلف به نفع شهروندان سود جست.
نجفی ادامه داد: پیمان ما با مجموعه کارکنان و مدیران شهرداری پیمان کار و تلاش است و به هیچ وجه قصد و نیتی ندارم که بیرون از مجموعه شهرداری افرادی را برای کارهای مدیریتی انتصاب کنم و از همین رو با همت همگانی و سیاست تدبیر بایستی کاری کرد تا ضمن هم افزایی‌ها در مدیریت کار‌ها، تحول و تغییر در شهر برای شهروندان ملموس باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز