خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

مجید جلالی در تراکتورسازی تبریز ماندنی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۸۹

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی دستور اکید بر حمایت از تیم تراکتورسازی دادند.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: در نشست هیئت رییسه باشگاه تراکتورسازی تبریز با حضور سردار پورجمشیدیان ریاست هیأت مدیره باشگاه و اعضاء تصمیم بر ادامه همکاری با مجید جلالی سرمربی این تیم گرفته شد و بر این اساس مجید جلالی همچنان با قدرت به فعالیت خود در این باشگاه ادامه می‌دهد و بار دیگر امور فنی این تیم را بر عهده می‌گیرد.
به گزارش ایلنا سید محمد شروین اسبقیان پس از پایان جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی افزود: مجید جلالی با این امر موافقت کرده و بازگشت او به تراکتورسازی قطعی است.
وی خاطرنشان کرد: طبق تصمیم هیات مدیره قرار است مجید جلالی هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.
اسبقیان افزود: امروز رو در رو با مجید جلالی صحبت شد تا مشکلات بیان شده و برطرف شوند و بعد از حضور سرمربی در جلسه هیأت مدیره با اکثریت آراء تصمیم بر ادامه همکاری با آقای جلالی گرفتند.
وی تصریح کرد: دکتر جبازاده استاندار آذربایجانشرقی تاکید بر حمایت از تیم تراکتورسازی داشته و دارند و با حمایتهای وی و سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا روزهای خوبی را برای تیم تراکتورسازی تبریز همچون سنوات گذشته و افتخارات بیشتر را شاهد خواهیم بود.
اسبقیان از هواداران، اصحاب رسانه و جامعه فوتبال استان خواست بدون توجه به حواشی و جوسازی‌ها با حمایت خود از تیم، کادر فنی و بازیکنان به دنبال موفقیت روز افزون باشگاه تراکتورسازی باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی تصریح کرد: تراکتورسازی نماد اقتدار استان در میادین ورزشی کشور است و حمایتهای دکتر جبارزاده از تیم تراکتورسازی نشان از توجه ویژه وی به ورزش استان دارد.
وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با قاطعیت و عزم و اراده راسخ از تیم تراکتورسازی محبوب‌ترین تیم مردم آذربایجان حمایت کرده و این رسالت مهم و خطیر را با تمام توان و قوا و امکانات ادامه خواهد داد.
اسبقیان افزود: یکی از اولویت‌های کاری دولت تدبیر و امید حمایت از ورزشکاران است و در این رابطه با حمایت دکتر اسماعیل جبارزاده نیز از ورزش آذربایجان شرقی و به ویژه تیم فوتبال تراکتورسازی به طور جدی و با حساسیت ویژه حمایت خواهیم کرد.
اسبقیان تیم تراکتورسازی را تبلور غیرت آذربایجان در میادین ورزشی خواند و یادآوری کرد: این تیم محبوب باید همیشه در صدر فوتبال کشور باشد که برای جامه عمل پوشاندن به این هدف مهم باید همه در کنار یکدیگر باشیم.
وی ادامه داد: در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و در عمل خواهم کوشید تراکتورسازی بدون کوچک‌ترین دغدغه در میادین ظاهر شده و اعضای این تیم فقط به فکر ارایه فوتبال بهتر باشند.
اسبقیان از حمایت دکتر جبازاده استاندار آذربایجانشرقی و سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا، سردار پورجمشیدیان رییس هیأت مدیره باشگاه از تیم تراکتورسازی و از زحمات و تلاش‌های مجید زینی‌زاده مدیر عامل باشگاه، کادرفنی، مجید جلالی سرمربی تراکتورسازی و در فصل جاری رقابت‌های لیگ بر‌تر تقدیر و قدردانی کرد.
- اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته را فراموش می‌کنیم
مجید جلالی بعد از بازگشت به تراکتورسازی گفت: قرار شد از امروز اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته را فراموش کنیم.
جلالی ادامه داد: قرار شد با قدرت و تمرکز بهتر به موفقیت تیم فکر کنیم، البته پیشنهاد طرح ۵ ساله را دادند و قرار شده تا روی این موضوع فکر کنم.
در این نشست اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان، سردار پورجمشیدیان، رئیس هیات مدیره و ابراهیمی مدیر عامل کارخانه و همچنین زینی‌زاده و سایر مسئولان تراکتورسازی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز