خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز:

بازارچه «بانوی مهر» تبریز ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۰۹

بر اساس تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این مرکز که با هدف تأمین فضا و امکانی برای خود اشتغالی زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست در حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز احداث، راه اندازی و تجهیز شده بود متاسفانه از هدف اصلی خود دور شده است.

ایلنا: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر از مصوبه این کمیسیون در خصوص ساماندهی بازارچه «بانوی مهر» خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکرم حضرتی گفت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این مرکز که با هدف تأمین فضا و امکانی برای خود اشتغالی زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست در حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز احداث، راه اندازی و تجهیز شده بود متاسفانه از هدف اصلی خود دور شده است.
وی افزود: به دنبال شکایت و اعلام نارضایتی برخی از زنان بی‌سرپرست در خصوص نحوه فعالیت این مرکز و بازدیدی که بنده از این مرکز انجام دادم مشخص گردید که این مرکز به بازنگری و ساماندهی دوباره در نحوه اداره آن نیاز دارد، بنابراین این موضوع در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورای شهر قرار گرفت.
حضرتی خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر این کمیسیون مقرر گردید شهرداری منطقه هفت با هماهنگی و همکاری معاونت فرهنگی شهرداری تبریز در نحوه اداره و نظارت بر این مرکز تجدید نظر کرده و نسبت به ساماندهی مجدد آن اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز