خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی:

امیدواریم پس از سه سال بیمه تأمین اجتماعی کشاورزان فراگیر شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۵۴

با توجه به عدم تامین اعتبار این قانون در سال گذشته وجاری، درخواست می‌شود موضوع تامین منابع مالی بند ۹۱ بودجه سال ۹۲ کل کشور از سوی مراجع ذیربط پیگیری شود.

ایلنا: رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به اینکه لایحه بودجه ۱۳۹۳ کل کشور توسط دولت تدبیر و امید به مجلس شورای اسلامی ارائه و در حال بررسی در کمیسیون‌های مربوطه است، انتظار کشاورزان این است که بیمه تامین اجتماعی کشاورزان پس از سه سال به قانونی دائمی و فراگیر مبدل شود.
به گزارش ایلنا، عطااله هاشمی در دیدار با محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر افزود: این تشکل از طریق اعضای هیئت مدیره نظام‌های صنفی سراسرکشور جهت رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت کمک به تصویب طرحی جامع و دائمی تعاملات خود را گسترده‌تر خواهد ساخت.
وی با اشاره به تنفیذ آیین نامه اجرایی بند ۱۰۰ قانون بودجه سال ۹۰ به عنوان آیین نامه اجرایی بند ۹۱ قانون بودجه سال ۹۲ گفت: با توجه به عدم تامین اعتبار این قانون در سال گذشته وجاری، از نماینده مردم تبریز، اسکو وآذرشهر در خواست می‌شود موضوع تامین منابع مالی بند ۹۱ بودجه سال ۹۲ کل کشور از سوی مراجع ذیربط را در تعامل با سایر نمایندگان استانی، به صورت لازم پیگیری نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز