خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

ثبت سفارش واردات کلیه کالا‌ها از استان آذربایجان شرقی انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۰۸

تفویض انجام کلیه ثبت سفارش کالا‌ها به مراکز استان‌ها با تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت و به منظور تسهیل در امور بازرگانان و وارد کنندگان کالاهای مجاز اتخاذ شده است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از انجام امور ثبت سفارش تمامی کالاهای وارداتی مجاز به کشور در مرکز استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد جعفر عظمایی در جمع خبرنگاران گفت: تفویض انجام کلیه ثبت سفارش کالا‌ها به مراکز استان‌ها با تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت و به منظور تسهیل در امور بازرگانان و وارد کنندگان کالاهای مجاز اتخاذ شده است.
عظمایی افزود: ثبت شفارش واردات انواع خودروهای مجاز سبک و سنگین، منجمله اتوبوس، کامیون، بولدوزر و لودر که قبلا فقط از طریق استان تهران عمل می‌شد از جمله موارد جدید این تفویض است و وارد کنندگان می‌توانند جهت اطلاع از لیست کالاهای مجاز به سایت Sabtaresh. Tpo. ir مراجعه و اخذ اطلاعات نمایند.
وی افزود: آذربایجان شرقی بعد از استان تهران بیشترین تعداد ثبت سفارش کالای وارداتی در کشور را داراست و ۹۰ کشور مختلف مبدا این کالاهای وارداتی است.
عظمایی افزود: در راستای ایجاد پنجره واحد تجاری، اداره ثبت سفارش کالای سازمان در محل مرکز خدمات صادرات مستقر و آماده ارائه خدمت به بازرگانان و تجار استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز