خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و دوم لیگ بر‌تر فوتبال کش

صالحی ‌بازی گسترش فولاد با راه‌آهن ‌را سوت می‌زند / فغانی بازی تراکتورسازی با سایپا را قضاوت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۶۹

از هفته بیست و دوم لیگ بر‌تر فوتبال کشور روز شنبه تیم گسترش فولاد تبریز میزبان راه آهن تهران است و تیم‌های گسترش فولاد تبریز با راه‌آهن سورینت تهران نیز در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار خواهد شد.

ایلنا: دو تیم گسترش فولاد تبریز با راه‌آهن تهران به قضاوت احمد صالحی به‌ مصاف هم خواهند رفت و علیرضا فغانی قضاوت بازی تیم‌های تراکتورسازی با ساپیای کرج را بر عهده دارد.
به گزارش " ایلنا " از هفته بیست و دوم لیگ بر‌تر فوتبال کشور روز شنبه تیم گسترش فولاد تبریز میزبان راه آهن تهران است.
تیم داوری‌ این بازی احمد صالحی داور وسط، علی میرزابیگی کمک داور اول، حمیدرضا رحیمی کمک داور دوم ‌وحید کاظمی داور چهارم بوده و ‌ناظر داوری علیرضا یزدانی است.
احمد صالحی تا‌کنون ۶۱ بازی در لیگ بر‌تر را قضاوت کرده است که ۹ بازی مربوط به فصل جاری است.
وی بازی رفت دربی تبریز بین تیم‌های گسترش فولاد با تراکتورسازی را داوری کرده، اما برای راه‌آهن در این فصل داوری نداشته است.
هشت بازی دیگر وی بازی تیم‌های صبای قم با ملوان، داماش گیلان با استقلال تهران، مس کرمان با فولاد خوزستان، ملوان بندرانزلی با فولاد خوزستان، صبای قم با مس کرمان، استقلال تهران با ملوان، مس کرمان با پرسپولیس تهران و دربی خوزستان فولاد خوزستان با استقلال خوزستان است.
صالحی در ۹ بازی داوری کرده این فصل ۳۲ بار با دادن کارت زرد بازیکنان را جریمه کرده و یک بازیکن را نیز از زمین مسابقه اخراج کرده است.
بازی تیم‌های گسترش فولاد تبریز با راه‌آهن سورینت تهران ساعت ۱۴.۱۵ روز شنبه ۲۱ دی در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار می‌شود. بازی رفت در تهران با نتیجه دو بر یک به سود گسترش فولاد تبریز خاتمه یافته است.
همچنین روز شنبه تیم تراکتورسازی تبریز در کرج مه‌مان سایپای این شهر است.
قضاوت این بازی بر عهده علیرضا فغانی بوده و حسن کامرانی‌فر و حمید کنعانی داور اول و دوم این بازی بوده و امید سعیدفر نیز داور چهارم است.
ناظر داوری نیز فریدون اصفهانیان است.
فغانی تاکنون ۵۷ بازی در لیگ بر‌تر را قضاوت کرده است که این فصل شامل هشت بازی می‌شود.
فغانی این فصل یک بار برای تراکتورسازی برابر راه آهن در تهران و دو بار برای سایپا برابر فولاد خوزستان و استقلال تهران داوری کرده است اما بدون شک مهم‌ترین قضاوت وی بازی تیم‌های استقلال با پرسپولیس بوده است.
همچنین در کارنامه این فصل وی داوری بازی‌های استقلال تهران با سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران با ملوان بندرانزلی، نفت تهران با استقلال تهران و پرسپولیس تهران با نفت تهران دیده می‌شود.
فغانی امسال در داوری‌های خود ۴۲ بار کارت زرد و ۲ بار کارت قرمز به بازیکنان نشان داده است.
بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با سایپای البرز ساعت ۳۰/۱۴ روز شنبه ۲۱ دی در کرج برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز