خبرگزاری کار ایران

۲۵ معدن در سراب آماده واگذاری به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۱۸

دستگاه‌های اجرایی آمادگی کامل دارند تا با روان سازی و کاستن از تشریفات مرسوم اداری راه را بر سرمایه گذاران بخش معدن هموار سازند.

ایلنا: فرماندار سراب گفت: معادن منطقه سراب فرصتی استثایی برای شکوفایی و توسعه منطقه به شمار می‌ - روند.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " مسعود سعادتی " با دعوت از فعالان اقتصادی و صاحبان سرمایه به مشارکت در اکتشاف معادن منطقه اظهارداشت: معادن به عنوان گنج‌های پنهان شده در دل خاک از ظرفیت‌های بالقوه توسعه‌ای شهرستان سراب می‌باشد.
وی با بیان اینکه از ۲۸ معدن شناخته شده که آماده واگذاری به بخش خصوصی هستند، تاکنون فقط ۳معدن واگذارشده است اظهارداشت: دستگاه‌های اجرایی آمادگی کامل دارند تا با روان سازی و کاستن از تشریفات مرسوم اداری راه را بر سرمایه گذاران بخش معدن هموار سازند.
" سعادتی " با تشریح ویژگی‌های معادن در رشد و توسعه شهرستان تصریح کرد: معادن به عنوان نعمت‌های خدادای بوده و بخشی از درامدهای آن صرف توسعه منطقه می‌شود.
فرماندارسراب یادآورشد: با صرفه بودن فراوری مواد معدنی در کنار معدن از یک سو و تمایل بعدی سرمایه گذاران به ایجادصنایع تکمیلی از سوی دیگر امکان فراهم شدن توسعه و پیشرفت را فراهم می‌کند.
وی با تاکید بر ایجاد و حفظ ارزش افزوده این بخش در خود منطقه اعلام کرد: سرمایه گذارانی که فرآوری مواد معدنی را در شهرستان انجام دهند، از حمایت ویژه برخوردار خواهند بود.
همین گزارش حاکی است ۲۵ معدن سراب با وجود موادمعدنی مختلف از جمله سنگ‌های تزیینی، آهک، پوکه معدنی آماده واگذاری به سرمایه گذاران برای فعالیت‌های اکتشافی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز