خبرگزاری کار ایران

رییس هیات پزشکی آذربایجانشرقی:

باشگاههای ورزشی آذربایجان شرقی به بیمه ورزشی توجه ویژه‌ای داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۳۴

هیچ باشگاهی حق تجویز، ارائه و فروش دارو ندارد.

ایلنا: رییس هیات پزشکی ورزشی آذربایجانشرقی گفت: باشگاههای ورزشی به بیمه ورزشی توجه ویژه‌ای داشته باشند.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی هادی در چهارمین نشست کاری هیاتهای ورزشی استان افزود: باشگاه‌ها از پذیرش و استفاده از تجهیزات ورزشی ورزشکاران بدون داشتن کارت بیمه ورزشی اجتناب کنند.
وی تصریح کرد: ورزشکاری در باشگاه بدون داشتن بیمه ورزشی به ورزش بپردازد در صورت مصدوم شدن تمامی مشکلات حقوقی و مالی به مدیرعامل باشگاه بازمی‌گردد و مدیر باشگاه پاسخگوست.
رییس هیات پزشکی آذربایجانشرقی افزود: فروش دارو در برخی باشگاه‌ها حتی مکمل‌ها رواج یافته و هیچ باشگاهی حق تجویز، ارائه و فروش دارو حتی مکمل‌های ورزشی را ندارد و در صورت مشاهده شدیدا برخورد و به مراجع قانونی معرفی خواهد شد.
هادی با بیان اینکه این هیات در سال جاری در حوزه‌های مختلف عملکرد درخشانی داشته است اظهار داشت: در بخش ساماندهی ورزشکاران تعداد ۱۰۳ هزار نفر به عضویت کمیته خدمات درمانی درآمدند و در این مدت پرونده درمانی ۱۴۶ نفر بررسی و مبلغ ۲۴۴ میلیون ریال به اسیب دیده‌ها پرداخت شده است.
وی به تشریح خدمات آموزشی هیات پرداخت و گفت: کمیته آموزش و پژوهش برگزاری آموزش ورزش و سلامت زنان برای بانوان با حضور ۳۰ نفر، برگزاری کلاس‌های آموزش احیای قلبی، ریوی و آسیب‌های ورزشی، برگزاری همایش مدیران باشگاه‌ها و برگزاری همایش مدیران مدارس فوتبال استان را عملیاتی کرد.
هادی تهیه ساختمان و راه اندازی مرکز مشاوره ورزشی، اعزام شش ورزشکار به کلینیک فدراسیون، برگزاری دوره روان‌شناسی ورزشی، ارائه خدمات مشاوره و تهیه بروشور روانشاسی ورزشی را از دیگر فعالیت‌های این هیات بر شمرد.
وی درباره عملکرد کمیته مسابقات گفت: تحویل کیف و البسه به همکاران، تهیه تجهیزات دارویی برای مسابقات، ۵ هزار و ۸۴۰ ساعت پوشش پزشکی مهم‌ترین فعالیت‌های ما در این بخش بود.
هادی افزود: هیات پزشکی ورزشی در تحقق راهبردهای ۱۴ گانه اداره کل ورزش و جوانان نقش کلیدی دارد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات و خدماتی که هیات پزشکی ورزشی در توانبخشی و ایجاد توان لازم و سنجش قدرت قهرمانان دارد، امکان و فرصت بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف ورزش آذربایجانشرقی بوجود آمده است.
ادی افزود: علمی شدن ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان جزو راهبردهای ۱۴ گانه اداره کل ورزش و جوانان استان محسوب می‌شود و به همین دلیل بخشی از ضرورت‌های برنامه علمی اداره کل ورزش و جوانان به این هیات مربوط می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز