خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حساسیت مسؤولان و نمایندگان در قبال مشکلات مردم، از دستاوردهای باارزش انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۷

امید است مدیران جدید در سایه انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید که بنا دارد با اعتدال و بدون سیاست‌بازی و جناح‌بندی حرکت کند، در رسیدگی به مشکلات مردم، موفق باشند.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خدمت به مردم را یکی از وظایف اصلی مدیران کشور عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عصر امروز(شنبه) در جلسه شورای اداری استان، با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات گفت: یکی از مهم‌ترین مسایل اخلاقی، حس تعاون، سودمند بودن و خدمت‌گزاری به مردم است، تا حدی که وجود مقدس پیامبر اعظم(ص)، بهترین مردم را سودمند‌ترین آن‌ها نسبت به مردم معرفی کرده‌اند.
وی با تبریک آغاز امامت حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) و ذکر آیات و روایاتی در خصوص اهمیت خدمت به مردم، اظهار داشت: در متون دینی ما، حوایج و مراجعات مردم به عنوان یک نعمت و رحمت معرفی شده است، لذا برخی ادارات که با مراجعه‌کنندگان بسیار مواجه هستند، باید خوشحال باشند.
امام جمعه تبریز حساسیت مسؤولان و نمایندگان مجلس در قبال مشکلات مردم را از دستاوردهای باارزش انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: امروز برخی از وزرای دولت تا ساعت ۱۰ شب فعالیت می‌کنند، در حالی که قبل از انقلاب چنین چیزی وجود نداشت.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خوش‌رویی با مردم را از توصیه‌های اسلام به کارگزاران ذکر کرد و گفت: اگر برآورده کردن نیاز مراجعه‌کننده‌ای هم به هر دلیلی مقدور نیست باید با خوش خلقی با او رفتار کنیم و این دستور اخلاقی اسلام و قرآن است.
آیت‌الله مجتهد شبستری با اشاره به تغییرات مدیریتی در سطح استان، از تلاش‌های مدیران قبلی قدردانی و ابراز امیدواری کرد مدیران جدید در سایه انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید که بنا دارد با اعتدال و بدون سیاست‌بازی و جناح‌بندی حرکت کند، در رسیدگی به مشکلات مردم، موفق باشند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر، گفت: دهه مبارک فجر برای ما سرنوشت‌ساز است و تجلیل و گرامیداشت این دهه امری لازم و ضروری است که مدیران نیز در این عرصه باید فعال باشند.
بر پایه این گزارش در این جلسه که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد مدیرکل جدید اطلاعات آذربایجان شرقی، معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار جدید تبریز معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز