خبرگزاری کار ایران

مدیر کل جدید اطلاعات آذربایجان شرقی معرفی شد

کد خبر : ۱۳۵۹۹۸

رضایی به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات آذربایجان شرقی جایگزین حاجیان در این سمت شد.

ایلنا: با حضور وزیر اطلاعات و در جلسه شورای اداری استان مدیر کل جدید اطلاعات آذربایجان شرقی معرفی شد.
به گزارش ایلنا بر این اساس رضایی به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات آذربایجان شرقی جایگزین حاجیان در این سمت شد.
وزیر اطلاعات در این آیین کار حساس «اطلاعات» را در نظام جمهوری اسلامی، کار سنگینی خواند و گفت: مقام معظم رهبری تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در برقراری امنیت را به مجاهدت خاموش تعبیر کرده‌اند که تعبیر صحیحی است، چرا که اگر اتفاقی در دورافتاده‌ترین گوشه کشور بیفتد همه از آن خبردار می‌شوند اما اگر ده‌ها بمب با خطرپذیری سربازان گمنام خنثی شود هیچ‌کس از آن مطلع نمی‌شود.
حجت‌الاسلام سید محمود علوی دین‌داری، ولایت‌پذیری و پای‌بندی به احکام شرع توسط کارکنان وزارت اطلاعات را قابل ستایش دانست و افزود: نیروهای اطلاعات کار بسیار سنگین و حساسی را بر عهده گرفته‌اند، چرا که کار آن‌ها مرتبط با حق‌الله و حق‌الناس است و اگر خداوند از حق خود بگذرد از حق انسان‌ها نمی‌گذرد.
وی با تاکید بر اینکه باید در چارچوب ارزش‌ها به سمت اهداف حرکت کنیم، گفت: اسلام حتی در شرایط جنگ به اخلاق اهمیت داده است و لذا راه حل خلاف، ارتکاب خلافی مقابل آن نیست.
علوی افزود: نیروهای وزارت اطلاعات به این اصول ملتزم هستند و من با تمام وجود احساس می‌کنم که کار آن‌ها عبادت است.
وزیر اطلاعات در این جلسه ضمن معرفی رضایی به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات آذربایجان شرقی از تلاش‌های حاجیان در این سمت قدردانی کرد.
بر پایه همین گزارش دراین جلسه همچنین سعید شبستری خیابانی به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی و رحیم شهرتی فر به عنوان فرماندار جدید تبریز معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز