خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی:

در حوزه اوقات فراغت، شادی و نشاط منتظر نظر دولت هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۰۸

جامعه باید الگوهای مناسبی را شناسایی کرده و به جوانان معرفی کنند. صدا و سیما، وزارت ورزش و جوانان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز می‌توانند با بهره گیری از حضور اساتید بر‌تر کشور و فعالیت‌های آموزشی، در زمینه هویت جوانان و دیگر مسائل این قشر تلاش کنند.

ایلنا: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: شادی و نشاط در در دین ما بسیار مورد تاکید قرار گرفته است. با توجه به اینکه ما در ایران اسلامی زندگی می‌کنیم مهم است که بتوانیم محیط‌های آرام و فضاهای شادی و نشاط را برای جوانان افزایش دهیم.
به گزارش ایلنا حجت الاسلام محمد باقری بنابی افزود: با توجه به جایگاه مجلس شورای اسلامی به عنوان نهاد قانونگذار، اگر لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارائه شود، مجلس کار قانونگذاری را انجام می‌دهد، در حوزه اوقات فراغت، شادی و نشاط منتظر نظر دولت هستیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر الگوپذیری جوانان در زمینه‌های مختلف همچون شادی و تفریحات، هویت، امور فرهنگی، هنری و اجتماعی اظهار داشت: جامعه باید الگوهای مناسبی را شناسایی کرده و به جوانان معرفی کنند. صدا و سیما، وزارت ورزش و جوانان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز می‌توانند با بهره گیری از حضور اساتید بر‌تر کشور و فعالیت‌های آموزشی، در زمینه هویت جوانان و دیگر مسائل این قشر تلاش کنند.
وی تصریح کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جوانان ما توانستند هویت تازه خود را به دست آورند و با ایثار و شهادت، همبستگی خود را حفظ کردند که تاکنون ادامه یافته است. این فرهنگ باید سرمشق و الگوی نسل‌های آینده قرار گیرد. آموزش جوانان می‌تواند در این زمینه بسیار موثر واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز