خبرگزاری کار ایران

دهه فجر امسال

۶ هزار و ۹۰۹ خانوار روستایی آذربایجان شرقی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۳۲

هم اکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۷۶ درصد خانوار روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند که این رقم تا پایان امسال افزایش چشمگیری خواهد داشت.

ایلنا: مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: ۶ هزار و ۹۰۹ خانوار روستایی استان همزمان با دهه فجر به مدار مصرف گاز طبیعی متصل می‌شوند.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی تعداد روستاهای آماده افتتاح پروژه‌های گاز در دهه فجر امسال را ۷۳ مورد ذکر کرد و گفت: با افزوده شدن این شمار به روستاهای گازدار استان، رقم بهره‌مندی روستایی به ۱۱۵۷ افزایش خواهد یافت.
وی تصریح کرد: اعتبار پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر امسال بالغ بر ۲۶۴ میلیارد ریال خواهد بود.
دینی اضافه کرد: به برکت انقلاب شکوه‌مند اسلامی و تلاش مسئولین و کارکنان شرکت گاز، با گازرسانی به مناطق روستایی استان، بهسازی و توسعه زیربناهای انرژی روستا‌ها، بیش از گذشته محقق می‌شود.
وی تصریح داد: هم اکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۷۶ درصد خانوار روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند می‌باشند که این رقم تا پایان امسال افزایش چشمگیری خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت گاز استان در خاتمه ضمن تأکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه خصوصاً در فصول سرد سال یادآور شد: مجموعه اقدامات کارکنان تلاش در راستای ارائه جریان مستمر و ایمن گاز و مقاوم سازی تأسیسات و جلوگیری از پرت گاز و ارتقاء کیفی خدمات ارائه شده بوده است که در این راستا همیاری و مشارکت مردم در نهادینه سازی مصرف بهینه در جامعه و بهبود شرایط اقتصادی استان امری ضروری و زمینه ساز تحقق توسعه پایدار خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز