خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ بر‌تر والیبال

والیبال شهرداری تبریز ۳ بر صفر باخت و به رده ششمی سقوط کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۷۲

شاگردان حسین معدنی سرمربی تیم شهرداری تبریز با پذیرش این شکست به‌‌ همان ۲۱ امتیاز خود اکتفا کردند.

ایلنا: تیم والیبال شهرداری تبریز با شکست ۳ بر صفر از متین ورامین در هفته چهاردهم لیگ بر‌تر والیبال به جایگاه ششمی جدول این رقابت‌ها سقوط کرد.
به گزارش ایلنا تیم‌های متین ورامین و شهرداری تبریز که در پایان هفته گذشته با شکست ارومیه و زاهدان به ترتیب رتبه‌های دوم و پنجم جدول این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده بودند، در سالن شهید گل عباسی وارمین به مصاف یکدیگر رفتند و تیم والیبال متین ورامین در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳،۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ به یپروزی رسید.
شاگردان حسین معدنی سرمربی تیم شهرداری تبریز با پذیرش این شکست به‌‌ همان ۲۱ امتیاز خود اکتفا کردند.
در بازی امروز تعدادی از تماشاگر نما‌ها اشیا کوچکی را به داخل زمین پرتاب کردند که با تذکر ناظر مسابقات این اقدام به پایان رسید.
بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در سال شهید گل عباسی ورامین برای تماشای این بازی حضور داشتند.
تیم متین ورامین در دیدار با شهرداری تبریز با ترکیب سعید معروف، نیکولای نیکولوف، مصطفی شریفات، احسن ا… شیرکوند، بهرام فرید، مجتبی میرزاجانپور و شهرام محمودی به میدان آمد.
ترکیب شهرداری تبریز نیز در این دیدار شامل محمدحسن صنوبر، رونیلسون، محمد غیاثی، علیرضا بهبودی، ساسان دژآرا، پائولو مارسلو و مهدی مرندی بود.
عباس جلایر(ناظر)، حمید راهجردیان(داور اول) و محسن ترابی(داور دوم) به ترتیب نظارت و قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
متین ورامین هفته آینده در کاشان در برابر باریج اسانس صف آرایی خواهد کرد و شهرداری تبریز نیز از کاله مازندران پذیرایی خواهد کرد.
هفته سوم دور برگشت لیگ بر‌تر والیبال امروز یکشنبه در حالی با شش بازی پیگیری شد که شهرداری زاهدان تنها میزبان مغلوب شده این بازی‌ها بود.
هفته چهاردهم لیگ بر‌تر والیبال با پیروزی تیم‌های پیکان، کاله، میزان، متین، المهدی و باریج اسانس به ترتیب در شهرهای تهران، آمل، مشهد، ورامین، بندرعباس و زاهدان پیگیری شد.
در پایان این هفته رتبه‌های اول تا چهارم جدول تغییری نداشت اما المهدی با دو پله صعود بیشترین تغییر را داشت.
تیم‌های کاله و جواهری گنبد نیز یک پله صعود در جدول داشتند. تیم شهرداری ارومیه با دو پله نزول و شهرداری تبریز و نوین کشاورز با یک پله سقوط دیگر تغییرات این هفته لیگ بر‌تر والیبال را شکل دادند.
جدول لیگ بر‌تر والیبال در پایان هفته چهاردهم به قرار زیر است که تیم‌های بازرگانی جواهری گنبد، آلومینیوم المهدی بندرعباس و شهرداری ارومیه ۱۹ امتیازه هستند اما جواهری به علت تعداد برد بیشتر و آلومینیوم به لطف معدل ست بهتر به ترتیب در رده‌های هفتم و هشتم قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز