خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تبریز:

سرانه فضای سبز تبریز به ۲۰ مترمربع افزایش پیدا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۷۲

افزایش سرانه فضای سبز تبریز، مورد تاکید شورای شهر است.

ایلنا: رییس شورای شهر تبریز گفت: موضوع محیط زیست موضوع مهمی است که شهرداری به عنوان نهادی مسئول، وظیفه خطیری را برعهده گرفته است.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " شهرام دبیری " در نشست راهبردی مدیریت پسماند که در مجموعه تالار همایش های شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار داشت: انسان ها با دخالت در محیط زیست باعثدگرگونی‌هایی شده اند که با روند صنعتی شدن و زندگی ماشینی، امروز شاهد معضلات عدیده محیط زیستی هستیم تا جایی که مصرف انرژی و افزایش جمعیت میزان آلاینده‌ها و آلودگی‌ها را تا مرز خطرناکی افرایش داده است.
وی ادامه داد: با توجه به آلودگی‌های مختلف در کلانشهر تبریز، شورای شهر تبریز در برنامه ریزی ۵ ساله خود بر میزان افزایش سرانه فضای سبز تبریز تاکید ویژه‌ای دارد و در همین راستا با تقویت کمربند سبز تبریز این سرانه از میزان فعلی ۱۵ متر مربع برای هر نفر به ۲۰ مترمربع افزایش پیدا خواهد کرد.
" دبیری " همچنین با بیان اینکه برای مدیریت پسماند در تبریز اقدامات خوبی انجام گرفته است، گفت: فرهنگ سازی در کنار این کار‌ها تحقق تفکیک زباله‌ها را از مبدا را آسان خواهد کرد.
وی افزود: شورای شهر تبریز اهتمام ویژه‌ای دارد تا محیط شهری سالمی را برای شهروندان ایجاد کند و در این راستا ساماندهی مشاغل مزاحم و دست فروش‌ها و جمع آوری خودروهای فرسوده و آلاینده و اقدامات زیربنایی دراولویت‌ هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز