خبرگزاری کار ایران

لیگ بر‌تر فوتسال کشور

استارت دبیری تبریز به سوی قهرمانی / شکست شهرداری تبریز و هلال احمر آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۰

با این پیروزی تیم دبیری تبریز ۴۰ امتیازی شده و با توجه به توقف تیم گیتی پسند فاصله این تیم با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش به ۶ امتیاز افزایش یافت.

ایلنا: تیم دبیری با پیروزی بر شهرداری تبریز فاصله خود را با سایر حریفانش افزایش داد.
به گزارش ایلنا در هفته شانزدهم لیگ بر‌تر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز میزبان شهرداری بود که این بازی در ‌‌نهایت با پیروزی ۵ بر ۲ شاگردان وحید شمسایی به پایان رسید.
گل‌های تیم دبیری را در این بازی جواد اصغری مقدم(۲گل)، محمدرضا سنگ سفیدی(۲گل) و میثم ایلانلو به ثمر رسانده و گل‌های شهرداری را نیز وحید شفیعی و افشین سپه به ثمر رساندند.
بازی رفت دو تیم با تساوی سه بر سه خاتمه یافته بود.
با این پیروزی تیم دبیری تبریز ۴۰ امتیازی شده و با توجه به توقف تیم گیتی پسند فاصله این تیم با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش به ۶ امتیاز افزایش یافت؛ شهرداری تبریز نیز با ۲۲ امتیاز در‌‌ همان مکان هفتم باقی ماند.
اما دیگر نماینده فوتسال تبریز در خانه تن به شکست ناباورانه‌ای داد؛ تیم هلال احمر که میزبان تیم قعر جدولی عملیات غیرصنعتی ماهشهر بود در کمال تعجب بازی را با نتیجه ۵ بر ۴ به تیم خوزستانی واگذار کرد.
بازی رفت دو تیم در ماهشهر با ۴ گل به سود هلال احمر به اتمام رسیده بود؛ با این نتیجه هلال احمر با‌‌ همان ۲۱ امتیاز در مکان هشتم جدول جای گرفت؛ این پیروزی نخستین امتیاز تیم ماهشهری در خارج از خانه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز