خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز:

به نوبه خودم راه موفقیت تیم تراکتورسازی را سرلوحه کار‌هایم خواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۷۴

مدیران سابق زحمات خودشان را کشیده‌اند من نیز سعی می‌کنم تجاربی را که دارم به میدان بیاورم و تقدیم پیشرفت تیم کنم.

ایلنا: مدیر عامل جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: به نوبه خودم راه موفقیت تیم تراکتورسازی را سرلوحه کار‌هایم خواهم کرد.
به گزارش ایلنا جمشید نظمی امروز در جمع پرسنل باشگاه تراکتورسازی با تشکر از زحمات زینی‌زاده و جعفری مدیران قبلی باشگاه اظهار داشت: مدیران سابق زحمات خودشان را کشیده‌اند من نیز سعی می‌کنم تجاربی را که دارم به میدان بیاورم و تقدیم پیشرفت تیم کنم.
وی ادامه داد: طبیعی است برای ادامه کار نیازمند افراد و همکاران کاربلد هستم و پرسنل باشگاه افراد خوبی به این منظور هستند و من از افراد حاضر باشگاه بهترین استفاده را خواهم کرد.
نظمی اضافه کرد: من از هواداران فهیم تراکتور که یاران دوازدهم تیم هستند تشکر می‌کنم که همواره تیم را مورد حمایت و تشویق خود قرارداده‌اند.
وی اظهار داشت: من از همگان انتظار همکاری و کمک دارم، امیدوارم دوستان کمک کنند تا با همکاری هم این رسالت را به نحو احسن انجام داده و در آخر کار، کارنامه خوب و مثبتی به جای بگذاریم.
وی در خصوص اهداف خود در این تیم گفت: هدف من موفقیت تیم و خوشحالی علاقمندان است، بنابراین از هواداران می‌خواهم که تیم را حمایت کنند، تیم مال آن هاست و وظیفه خطیر ما در این لحظه حمایت بیش از بیش از تیم است.
وی تاکید کرد: هنر علاقمندان تراکتور در این خواهد بود که در مواقع بحرانی تیم را تشویق کنند، وقتی تیم در صدر باشد، طبیعی است که همه تشویق کنند، مهم این است که در شرایط دشوار و بحرانی تیم را تشویق نماییم.
مدیر عامل جدید باشگاه تراکتورسازی گفت: هویت هوادار واقعی و عاشق تیم در این شرایط معلوم می‌شود و محک می‌خورد، من اعتقاد دارم که موفق خواهیم شد، استحقاق تیم بیشتر از این است.
وی ادامه داد: ما در بحثکار در داخل باشگاه نیز به همدلی و همزبانی نیازمندیم، امیدواریم که با همکاری هم بر مشکلات پیروز شویم و راه موفقیت را هموار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز