خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس:

ارتقاء کیفی خدمات، اولویت منطقه آزاد ارس در نوروز ۹۳ است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۱۳

منطقه آزاد ارس با دارا بودن بیش از ۲۰ جاذبه طبیعی و تاریخی، سالانه میزبان جمع کثیری از گردشگران داخلی و خارجی بوده و اقدامات سازنده و مناسبی برای معرفی و جذب گردشگر برای این مناطق تا کنون صورت گرفته است

ایلنا: اولویت منطقه آزاد ارس در نوروز ۹۳ ارتقای کیفی خدمات رفاهی تفریحی و مسافرتی به مسافران و گردشگران است.
به گزارش ایلنا دبیر ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس با اعلام این مطلب گفت: نشست‌های ستاد تسهیلات سفر نوروز ۹۳ برای برنامه ریزی بهتر در راستای ارائه خدمات به میهمانان منطقه ارس در نوروز با طرح مباحثمختلفی در رابطه با نقاط قوت و ضعف برنامه سال‌های گذشته و تلاش برای بهبود و ارتقاء سطح خدمات گردشگری برگزار می‌شود.
بهرام سرمست استفاده از توان و ظرفیت رستوران‌های موجود در محدوده منطقه آزاد ارس، برگزاری جلسات مداوم با اعضای ستاد تسهیلات سفر، نشست با ادارات و نهادهای مرتبط و هماهنگی با برنامه‌های ستاد نوروزی شهرستان و استان را از برنامه‌های سالجاری این ستاد اعلام کرد.
وی با اشاره به جایگاه ویژه ستاد نوروزی در برنامه‌های سالیانه و کارکرد آن به عنوان یکی از شاخص‌های رضایت بخشی گردشگران ارس، بررسی نیاز‌ها و برنامه ریزی برای ارائه خدمات کیفی مورد نیاز اهالی و مسافران، برنامه‌های فرهنگی، هنری و تفریحات سالم را از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان برای تعطیلات نوروز ۹۳ ذکر کرد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه نوروز به عنوان یک رویداد ملی و جهانی سهم بالایی در نشاط اجتماعی جامعه دارد گفت: استفاده از توان سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت جامعه محلی و اهالی منطقه در اجراء برنامه‌های نوروزی مهم است و باید فرهنگ سازی و بسترسازی لازم برای استفاده از منازل استیجاری اهالی و آشپزخانه‌های خانگی انجام پذیرد.
سرمست با اشاره به میراث‌های طبیعی و تاریخی موجود در منطقه آزاد ارس از تدوین برنامه‌های مناسب برای توسعه گردشگری و طبیعت گردی در منطقه آزاد ارس خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته دو محدوده نوردوز و خدآفرین ارس در جذب مسافر و گردشگر سهم ناچیز داشته و اغلب گردشگران ورودی به منطقه آزاد ارس در محدوده جلفا مستقر شده‌اند، لذا تدبیر ویژه‌ای برای برگزاری برنامه‌های مناسب فرهنگی و ارتقاء ظرفیت اسکان و پذیرایی در فضاهای این مناطق در حال انجام است.
شایان ذکر است منطقه آزاد ارس با دارا بودن بیش از بیست جاذبه طبیعی و تاریخی، سالانه میزبان جمع کثیری از گردشگران داخلی و خارجی بوده و اقدامات سازنده و مناسبی برای معرفی و جذب گردشگر برای این مناطق تا کنون صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز