خبرگزاری کار ایران

از آقای آپاراتچی تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۰

در آیینی هاکوب کازار میکائیلیان، معروف به بارون سوسو، آپاراتچی با سابقه سینماهای تبریز تجلیل شد.

ایلنا: طی دوازدهمین ویژه برنامه نمای نزدیک و در حاشیه اکران فیلم سینمایی ترنج، از هاکوب کازار میکائیلیان، معروف به بارون سوسو، آپاراتچی با سابقه سینماهای تبریز تجلیل شد.
به گزارش ایلنا این آیین تجلیل در حضور گریگور چیفتچیان خلیفه ارامنه آذربایجان و شماری از مدیران فرهنگی تبریز برگزار شد و از وی به پاس کوشش‌های بی‌دریغش برای سینما به عنوان آپارتچی تجلیل ویژه به عمل آمد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در این آیین تجلیل ضمن اشاره به فعالیت‌های وی در حوزه سینما خاطرنشان کرد: بارون سوسو شاید یکی از گم نام‌ترین و بی‌ادعا‌ترین افرادی باشد که سینما را برای ما دلپذیر کرده است و ما همیشه بی‌آنکه بدانیم سینما به مدد او در جریان است، از فیلم‌ها لذت برده‌ایم.
سیدرضا علوی افزود: بارون سوسو برای ما این صحنه‌ها را خلق کرده است و ما برخود وظیفه می‌دانیم از سوی همه کسانی که این لذت را درک کرده‌اند از ایشان تجلیل کنیم.
تجلیل از بارون سوسو، آپاراتچی مسیحی سینما قدس تبریز با اعطای هدایایی به وی از جانب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، خلیفه ارامنه آذربایجان و نیز فرمانده وی در طول جنگ تحمیلی و دفاع مقدس همراه بود.
این شهروند مسیحی، همواره یکی از افتخارات خود را حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی عنوان کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز