خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان‌های امدادی تبریز ضروری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۵۲

ساختمان ادارات و سازمان‌هایی نظیر بینارستان‌ها، هلال احمر، انتقال خون، آتش نشانی و پلیس که هر یک به نوعی وظایف و مسوولیت‌های امدادی و حمایتی دارند متأسفانه از استحکام و مقاومت کافی و مناسب برخوردار نیستند و این احتمال که نتوانند در مواقع بحران و نیاز امدادرسانی مورد انتظار و مطلوب ارایه دهند وجود دارد.

ایلنا: نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز با تأکید بر لزوم ایمن سازی و مقاوم سازی ساختمان‌های امدادی تبریز در برابر آسیب‌های ناشی از زلزله خواستار توجه بیش از پیش مسوولان به این امر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید محدثگفت: ساختمان ادارات و سازمان‌هایی نظیر بینارستان‌ها، هلال احمر، انتقال خون، آتش نشانی و پلیس که هر یک به نوعی وظایف و مسوولیت‌های امدادی و حمایتی دارند متأسفانه از استحکام و مقاومت کافی و مناسب برخوردار نیستند و این احتمال که نتوانند در مواقع بحران و نیاز امدادرسانی مورد انتظار و مطلوب ارایه دهند وجود دارد.
وی افزود: شاخص‌های مدیریت موفق و موثر بحران در مواقع بروز حوادثغیرمترقبه ایجاب می‌کند پیش و بیش از هر اقدام و برنامه ریزی در مدیریت بحران، نسبت به مقاوم سازی و ایمن کردن ساختمان‌های امدادی و امدادرسان و در کنار آن تجهیز اکیپ‌ها، گروه‌ها و یگان‌های امداد و نجات و مهم‌تر از همه آموزش نیروهای امدادی و شهروندان اقدام شود و مدیریت شهری در کنار مدیریت بحران استان باید به این مسایل توجه عملی و جدی داشته باشند.
نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: نباید از کنار گسل تبریز و احتمال وقوع زلزله در این شهر به راحتی عبور کرد و لازم است با اتخاذ تدابیر لازم، از هم اکنون جلوی آسیب‌ها و تلفات ناشی از زلزله‌های احتمالی را با اقدامات پیشگیرانه گرفت.
محدثدر خاتمه امنیت، نجات، اسکان و درمان را از ارکان اصلی امدادرسانی در مواقع بروز بحران و حوادثغیرمترقبه دانست

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز