خبرگزاری کار ایران

توسط شهرداری منطقه سه تبریز؛

کتاب معرفی و شناسایی فرصت‌های مشارکت و سرمایه گذاری تبریز منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۸۴

این اقدام که توسط واحد مشارکت و سرمایه گذاری برای انعکاس عملکرد این واحد و معرفی شناسایی فرصت‌های مشارکت و سرمایه گذاری برای اولین بار در بین مناطق ده گانه صورت گرفته، در افزایش سطح اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان و سرمایه گذاران از فرصت‌های سرمایه گذاری تاثیر بسزایی خواهد داشت.

ایلنا: شهرداری منطقه سه تبریز، کتاب معرفی شناسایی فرصت‌های مشارکت و سرمایه گذاری را در بین مناطق ده گانه برای اولین بار چاپ و ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکبری با اعلام این خبر گفت: این اقدام که توسط واحد مشارکت و سرمایه گذاری برای انعکاس عملکرد این واحد و معرفی شناسایی فرصت‌های مشارکت و سرمایه گذاری برای اولین بار در بین مناطق ده گانه صورت گرفته، در افزایش سطح اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان و سرمایه گذاران از فرصت‌های سرمایه گذاری تاثیر بسزایی خواهد داشت.
وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های این منطقه برای جذب مشارکت و گسترش سرمایه گذاری افزود: با عنایات خداوند متعال این منطقه توانسته در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی پیشتاز در پروژه‌های سرمایه گذاری و مشارکتی باشد که در این راستا نزدیک به ۲۵ فرصت مشارکت و سرمایه گذاری در منطقه شناسایی شده که مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.
وی افزود: از بین این ۲۵ پروژه، ۸ پروژه در بودجه سال ۹۳ تخصیص داده خواهد شد که از طریق فراخوان در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌گیرد که امید است با لطف خداوندمتعال بتوانیم شهر اولین‌ها را در خور جایگاه و نامش توسعه دهیم.
اکبری در ادامه افزود: پروژه‌های مجتمع مسکونی تجاری بازار روز، طرح نوسازی بلوک‌های آبادانی مسکن(تجاری و مسکونی)، پارکینگ قبرستان بقائیه، پارکینگ مکانیزه ۱۷ شهریور، رستوران و کافی شاپ در پارک مشروطه، مجتمع تجاری و پارکینگ بزرگ پاستور، ساختمان پزشکان جنوب تبریز، پارکینگ مکانیزه ۱۷ شهریور(جیپ پارک) از پروژه‌های اختصاصی در بودجه سال ۹۳ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز