خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:

شهرک فعلی صنعتی بناب طراحی مناسبی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۸۷

جاده منتهی به این شهرک جوابگوی وضعیت فعلی شهرک نیست.

ایلنا: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: کارهای مربوط به احداثتصفیه‌خانه شهرک صنعتی بناب به اتمام رسیده و به زودی شاهد راه‌اندازی آن خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی عسگری در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی بناب که با حضور مسئولان، صاحبان صنایع و هیئت امنای شهرک صنعتی بناب برگزار شد، با اشاره به اداره امور شهرک‌های صنعتی اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی با ایجاد زیرساخت‌های لازم در هر شهرک صنعتی مقدمات حضور سرمایه‌گذاران را در شهرک صنعتی فراهم آورده و شرکت‌های خدماتی هر شهرک صنعتی از طریق جلب حق شارژ و سایر درآمد‌ها امور خدماتی، نگهداری و بهینه‌سازی آن را عهده‌دار می‌شود.
وی افزود: واگذاری اداره امور اجرایی شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی به این معنی نیست که شهرک‌های صنعتی از زیر چتر حمایتی دولت خارج شوند، بلکه تکمیل زیرساخت‌های لازم در هر شهرک صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی صورت می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان اینکه جاده منتهی به این شهرک جوابگوی وضعیت فعلی شهرک نیست، تصریح کرد: با اتمام پل در حال احداثمشکل شهرک تا حدودی برطرف می‌شود.
عسگری در ادامه با بیان اینکه شهرک فعلی بناب طراحی مناسبی ندارد تصریح کرد: شهرک فعلی بناب در ۷۰ هکتار واقع شده که توسعه ۲۰۶ هکتاری این شهرک از شرق در حال انجام است و در ادامه توسعه این شهرک مسائل رفاهی از قبیل راه دسترسی مناسب، مسجد، آتش نشانی و سوپرمارکت پیش‌بینی شده است.
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در ادامه از اتمام مراحل واگذاری توسعه ۲۰۶ هکتاری شهرک صنعتی بناب خبر داد و گفت: ۱۰۲ درصد منابع داخلی شهرک‌های صنعتی استان تحقق یافته است.
وی خواستار همکاری تنگاتنگ مسئولان شهرستان و سرمایه‌گذاران در خصوص توسعه شهرک صنعتی بناب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز