خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز اعلام کرد:

طراحان، مشاوران و سرمایه گذاران فرانسوی در راه تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۱۰

پروژه‌هایی چون سالن اتحادیه اروپا، ورودی غربی شهر مکه مکرمه، میدان سرخ مسکو و باغ لارک تهران از جمله شاخص‌ترین و معتبر‌ترین طرح‌های این شرکت به شمار می‌رود و مدیریت شهری تبریز به دنبال ایجاد و احداثطرح‌ها و پروژه‌های مشابه این طرح‌ها در تبریز است.

ایلنا: طراحان، مشاوران و سرمایه گذاران خبره فرانسوی در قالب شرکت‌های بزرگ و هولدینگ اروپایی برای مشارکت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شهری به تبریز می‌آیند.
به گزارش خبرنگار ایلنا شهردار تبریز با اعلام این مطلب گفت: گروه مشاورین و طراحان شرکت دوسوس گروپ فرانسه، مجری طرح بزرگ باغ لارک تهران و ده‌ها طرح سرمایه گذاری معتبر در سطح جهان برای همکاری و مشارکت با شهرداری تبریز اعلام آمادگی کرده‌اند که در دیدار مدیران ارشد این شرکت با شهردار تبریز راه‌های عقد قراردادهای همکاری و مشارکت این گروه مورد بررسی قرار گرفت.
صادق نجفی افزود: پروژه‌هایی چون سالن اتحادیه اروپا، ورودی غربی شهر مکه مکرمه، میدان سرخ مسکو و باغ لارک تهران از جمله شاخص‌ترین و معتبر‌ترین طرح‌های این شرکت به شمار می‌رود و مدیریت شهری تبریز به دنبال ایجاد و احداثطرح‌ها و پروژه‌های مشابه این طرح‌ها در تبریز است.
وی با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های مورد نظر شهرداری برای مشارکت با این شرکت فرانسوی خاطرنشان کرد: پروژه بزرگ باغلارباغی، ورودی‌های شهر و زیرساخت‌های رفاهی تفریحی این ورودی‌ها، پارک بزرگ، مجموعه خلعت پوشان، مطقه گردشگری عون بن علی، فاز دوم تله کابین و مجموعه رفاهی تفریحی زمستانی تبریز از جمله طرح‌های مورد نظر شهرداری برای اجرا توسط این شرکت هولدینگ هستند.
نجفی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با نهایی شدن توافقات میان شهرداری تبریز و این شرکت بزرگ فرانسوی زمینه برای ورود این مجموعه در حوزه توسعه و عمران شهری فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز