خبرگزاری کار ایران

والیبال آذربایجان شرقی در هفته پنجم دور برگشت لیگ بر‌تر و دسته یکم والیبال

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۰۳

برد شهرداری تبریزی مقابل همنام ارومیه‌ای و ماندن در رده ششمی و امیداوار به حضور در پلی اف / باخت ۳ برصفر شهرداری ملکان

ایلنا: تیم والیبال شهرداری تبریز توانست در سه ست متوالی همنام ارومیه‌ای خود را از پیش رو بر دارد و برای رسیدن به مرحله پلی آف گام بزرگی بردارد.
به گزارش ایلنا تیم شهرداری ارومیه که بار دیگر کارگر پیشه را روی نیمکت خود می‌دید با ترکیب: پتکویچ، پیرود‌پور، علیزاده، مصطفی وند، رضایی، برزگر و فیاضی آغاز کرد.
حسین معدنی هم از: بهبودی، غیاثی، مرندی، دهنوی، صنوبر، کریمی و ولایی در آغاز بازی استفاده کرد.
در ست نخست ارومیه‌ای‌ها بازی را خوب شروع کردند ولی آمدن پائولو مارسلو و تعویض‌های طلایی معدنی باعثشد تا در اواخر ست اول تبریزی‌ها بازی را برابر کنند و در آخر ست ۲۵بر۲۳ به سود شهرداری تبریز خاتمه یافت. ست‌های دوم و سوم هم به ترتیب با نتایج: ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۸ به نفع شهرداری تبریز خاتمه یافت.
شهرداری تبریز با کسب سه امتیاز این بازی ۲۴ امتیازه شد و در‌‌ همان رتبه ششمی باقی ماند. ارومیه نیز با‌‌ همان ۱۹ امتیاز خود در جایگاه دهم جدول باقی ماند.
محمدحسن خوشدل به عنوان ناظر، محمد شاهمیری(داور اول) و علیرضا قریب به عنوان داور دوم نظارت و قضاوت دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و تبریز را بر عهده داشتند.
شهرداری تبریز در هفته ششم دور برگشت لیگ بر‌تر والیبال(چهارشنبه دوم بهمن ماه) میزبان پیکان تهران خواهد بود و شهرداری ارومیه نیز در کاشان به مصاف صدرنشین این رقابت‌ها خواهد رفت.
بدون شک مه‌مان نوازی بی‌نظیر ارومیه‌ای‌ها از تیم شهرداری تبریز در تاریخ والیبال آذربایجان جاودان خواهد ماند. هواداران ارومیه با شعار‌های تبریز خوش آمدی و تبریز و ارومیه برادرند و رنگ پیراهن‌های تیم‌های والیبال آذربایجان برای آن‌ها فرقی ندارد از تیم تبریزی میزبانی کردند. این تشویق‌ها در جواب مه‌مان نوازی خوب تبریزی‌ها از تیم شهرداری ارومیه در بازی دور رفت بود.
هواداران ارومیه‌ای در پایان بازی برد تیم تبریز را تبریک گفته و بازیکنان این تیم را به گرمی تشویق نمودند. اتحاد والیبال تبریز و ارومیه می‌تواند نوید بخش روز‌های خوب برای والیبال شمالغرب کشور باشد.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: برای حفظ جایگاه خود در جدول به سه امتیاز ارزشمند برابر شهرداری ارومیه نیاز داشتیم و خوشحالم که موفق به این کار شدیم
حسین معدنی عصر یکشنبه پس از برد ۳ بر صفر تیمش برابر تیم شهرداری ارومیه افزود: بازی بسیار سختی مقابل میزبان داشتیم و برای حفظ و تثبیت موقعیت خود باید این دیدار را می‌بردیم.
وی اظهار کرد: این بازی برای من هم جای خوشحالی داشت و جای بسی ناراحتی، دلیل خوشحالی‌ام به خاطر کسب سه امتیاز بود و ناراحتی‌ام به این سبب که تعجب می‌کنم که چرا تیم ارومیه به این وضعیت بحرانی رسیده است.
معدنی گفت: من خودم را متعلق به ارومیه می‌دانم چرا که سه سال در این شهر بازی کرده‌ام و خاطرات بسیار خوبی از این شهر والیبال خیز دارم.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ارومیه برای فصل بعد با شرایط خوبی وارد کوران مسابقات شود و بتواند از جایگاه والیبال این شهر دفاع کند.
معدنی افزود: مشکل اصلی والیبال ارومیه عدم ثبات مدیریتی است چرا که این باشگاه سومین سالی است که در رقابتهای لیگ حضور دارد و هر سال نیز با مدیر و مربی جدیدی تیم داری می‌کند.
وی ادامه داد: شهر ارومیه از نظر بازیکن و مربی بسیار غنی است و مسئولان باشگاه باید با استفاده از این سرمایه‌های ارزشمند موقعیت خوبی در رقابتهای لیگ بر‌تر کشور کسب کند.
نظارت این دیدار را محمدحسن خوشدل بر عهده داشت و محمد شاهمیری و علیرضا قریب به عنوان داوران اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند.
+ + + + + + + + + + + + + + + + +
شهرداری ملکان به فولاد عظیمی گنبد ۳ بر صفر باخت
هفته چهاردهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک کشور با پنج بازی در دو گروه این رقابت‌ها پیگیری شد که شهرداری ملکان به فولاد عظیمی گنبد ۳ بر صفر باخت.
هفته پنجم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک در شهرهای پیشوا، سیرجان، اصفهان، ارومیه و گنبد پیگیری شد.
در گروه دوم این رقابت‌ها نیز دو بازی برگزار خواهد شد که فولاد عظیمی گنبد صدر نشین این گروه میزبان شهرداری ملکان بود و سه بر صفر این تیم را شکست داد و در صدر جدول ماند.
تیم مقاومت شهرداری ارومیه نیز در برابر شهرداری دزفول سه بر دو به پیروزی رسید تا با کسب دو امتیاز یک پله صعود در جدول این رقابت‌ها داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز