خبرگزاری کار ایران

فرماندار اهر:

ظرفیت گاز شهرک صنعتی اهر در جهت تقویت صنایع افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۲۴

با اجرای این طرح که یکی از کارهای مهم شرکت گاز منطقه در حوزه صنعت می‌باشد ضمن افزایش ظرفیت گاز نیاز این شهرک به گاز برای ایجاد طرح‌های بزرگ صنعتی و طرح‌های اشتغالزا برای چهل سال آینده تأمین می‌شود که این امر می‌تواند آینده نوید بخشی را برای این شهرک رقم بزند.

ایلنا: فرماندار اهر از افزایش ظرفیت گاز شهرک صنعتی اهر در جهت تقویت صنایع منطقه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا صدیقی با اشاره به سیاست‌های اشتغالزایی دولت جدید در جهت تقویت زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها گفت: با پی گیری‌های انجام شده و مساعدت ویژه شرکت گاز استان آذربایجان شرقی عملیات اجرایی تقویت ظرفیت خط انتقال در جهت افزایش ظرفیت گاز به ۲۰ هزار متر مکعب در حال اجراست که تا پایان سالجاری این پروژه به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: با اجرای این طرح که یکی از کارهای مهم شرکت گاز منطقه در حوزه صنعت می‌باشد ضمن افزایش ظرفیت گاز نیاز این شهرک به گاز برای ایجاد طرح‌های بزرگ صنعتی و طرح‌های اشتغالزا برای چهل سال آینده تأمین می‌شود که این امر می‌تواند آینده نوید بخشی را برای این شهرک رقم بزند.
رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر بحثاشتغال را یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولان منطقه برشمرد و افزود: شهرک صنعتی اهر که در زمینی به مساحت ۲۴۷ هکتار با تمامی زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، تلفن، گاز، آسفالت، جاده ارتباطی و سایر نیازهای این شهرک با همراهی و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و سرمایه گذاران منطقه آماده شده که امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده بتوانیم گامهای اساسی در این زمینه برداریم.
وی دفتر کارآفرینان فرمانداری اهر را مکانی برای همراهی، همکاری و راهنمایی سرمایه گذاران برشمرد و افزود: مجموعه فرمانداری و ادارات شهرستان آماده هرگونه همکاری و تسریع در پروسه اداری برای سرمایه گذاران است و هر اداره و نهادی که در امر سرمایه گذاری در منطقه و حل مشکلات سرمایه گذاران تعلل کند برخورد جدی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز