خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

حسن خلق لازمه مشاوره و راهنمایی است

کد خبر : ۱۳۹۲۷۳

همایش یک روزه آموزشی، توجیهی کار‌شناسان مشاوره آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی داشتن اخلاق نیکو و حسن برخورد را لازمه مشاوره و راهنمایی دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا حجه الاسلام علی پوررادی در همایش یک روزه آموزشی، توجیهی کار‌شناسان مشاوره استان در همایش یک روزه کار‌شناسان مشاوره استان که در مرکز آموزشی رفاهی(خانه معلم شماره ۲) تبریز برگزار شد تأکید کرد: حوزه مشاوره در آموزش و پرورش نقش بسیار موثری دارد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با اشاره به ابعاد شخصیتی پیامبر گرامی اسلام(ص) اخلاق نیکو، جذبه زیاد و پذیرش حداکثری را از صفات بارز آن حضرت برشمرد و افزود: با توجه به اهمیت مشاوره در نظام آموزش و پرورش، مشاورین هم باید با اخلاق نیکو با مخاطبین برخورد نمایند.
رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان نیز هدف از برپایی این همایش را توجیه و آموزش کار‌شناسان مشاوره استان عنوان کرد و گفت: مشاوران در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثر و حرفه‌ای دارند.
جهان بخش غلامی در ادامه ضمن توجیه دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها مربوطه از جمله ساماندهی نیروهای انسانی، سامانه مشاوره مدرسه، آزمون‌های مشاوره‌ای و فعالیت‌های هسته مشاوره به سوالات کار‌شناسان حاضر نیز پاسخ داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز