خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی: دهه فجر را باشکوه تمام برگزار می کنیم

نصب بنر و پوستر به هنگام حضور مقامات دولتی با پول بیت المال ممنوع!!

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۷۸

تکریم ارباب رجوع یک وظیفه همیشگی است، اما می‌توان در ایام دهه فجر خدمات ویژه‌ای در نظر گرفت تا مردم تفاوت این روز‌ها را با روزهای دیگر احساس کنند.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: برای بقای انقلاب باید علت‌های شکل‌گیری آن را حفظ کنیم و اجازه ندهیم اقشاری که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند، به حاشیه بروند.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " اسماعیل جبارزاده " در جلسه ستاد استانی گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه باید علت‌های وقوع انقلاب اسلامی را یادآوری کنیم، افزود: باید به یاد بیاوریم که مردم به خاطر چه چیزی با دست خالی در مقابل دژخیمان رژیم طاغوت ایستادند و با خون و جان خود انقلاب را به سرانجام رساندند.
وی خاطرنشان کرد: خواسته مردم و انقلابیون اصیل، نه نان و مسکن و مادیات، بلکه حاکمیت اسلام، قرآن و ارزش‌های دینی بر تمام شئون جامعه بود و ما برای این هدف بهای سنگینی پرداخته‌ایم.
جبارزاده اظهار داشت: مردم ایران در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس، هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده‌اند و بعد از جنگ هم تا به امروز هزینه زیادی داده‌اند، اما بعد از ۳۵ سال مبارزه، ذره‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نیامده‌اند.
وی افزود: مردم هر چه داشتند در راه انقلاب گذاشتند و فشارهایی که امروز متحمل می‌شوند به خاطر پافشاری بر اهداف انقلاب اسلامی است، با این حال هنوز در نیمه راه هستیم و تا زمانی که استکبار جهانی و ظلم و ستم هست، مبارزه ادامه دارد.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزیز‌ترین دارایی همه ملت ایران است، گفت: انقلاب اسلامی امروز بدون اینکه در سایر نقاط دنیا حضور فیزیکی داشته باشد به الگوی آزادیخواهان تبدیل شده و ندای حق‌طلبی در اقصی نقاط عالم نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه نقش اصلی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی بر عهده امام راحل بود و آن بزرگوار به‌حق خورشید انقلاب بودند، افزود: امروز هم ما در عرصه‌های مختلف با دشمن در مبارزه هستیم و شاید روزهایی که می‌گذرانیم سخت‌تر از روزهای جنگ است، اما وجود رهبر معظم انقلاب و نقش تعیین‌کننده ایشان، عامل حفظ و استمرار انقلاب اسلامی است.
" جبارزاده " با تاکید بر یادآوری و بازگو کردن نقش روحانیت در شکل‌گیری انقلاب، خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند سال گذشته نقش روحانیت در تحقق اهداف انقلاب اسلامی کمرنگ شده، در حالی که خاستگاه اصلی انقلاب، مساجد و منابر بود و روحانیون در شکل‌گیری انقلاب نقش پیشرو داشتند.
وی با تاکید بر اینکه استانداری از برنامه‌های دهه فجر حمایت قاطع می‌کند، افزود: امروز دولتی در رأس امور است که سکان‌دار آن یکی از انقلابیون اصیل و باسابقه و کسی است که قبل از انقلاب اسلامی لفظ امام را برای رهبر انقلاب مطرح کرد، لذا مراسم دهه فجر امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.
" جبارزاده " تصریح کرد: از تمام فرمانداران و مسوولان هم می‌خواهم با تمام توان و امکانات و امکانات در خدمت ستادهای دهه فجر و برگزاری باشکوه مراسم این دهه باشند.
استاندار آذربایجان شرقی حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن را پشتوانه دولت در عرصه بین‌الملل دانست و گفت: انقلاب اسلامی و کشور ما در ۲۲ بهمن هر سال به مدت یک سال بیمه می‌شود، چرا که دشمنان انقلاب و رسانه‌های آن‌ها، رویکرد خود را با حضور مردم در راهپیمایی این روز تنظیم می‌کنند و هرچه حضور مردم باشکوه‌تر باشد آن‌ها از خواسته‌های نابحق خود کوتاه می‌آیند.
وی افزود: اگر مردم به دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی هستند باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری گسترده داشته باشند، ضمن اینکه حضور مردم قوت قلبی برای دولتمردان در تداوم مسیر انقلاب است.
" جبارزاده " اظهار داشت: امروز دشمن با حیله‌های مختلف به دنبال زیر سوال بردن منافع ملت ایران است و معتقدم که حضور در عرصه مذاکرات سیاسی، سخت‌تر از میدان جنگ است، لذا باید از دولت در عرصه بین‌المللی حمایت کنیم.
وی گفت: امیدوارم با هوشمندی و درایتی که از شخص دکتر روحانی و تیم مذاکره‌کننده سراغ داریم دولت در عرصه بین‌المللی و دفاع از حقوق ملت ایران موفق باشد.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین حماسه ۲۹ بهمن مردم تبریز را از جمله عوامل تاثیرگذار در شکل‌گیری انقلاب اسلامی دانست و افزود: برای بزرگداشت این روز و دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب حتما باید برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به پیشنهاد ستاد دهه فجر در خصوص ارایه خدمات ویژه به مردم توسط دستگاه‌های دولتی، افزود: تکریم ارباب رجوع یک وظیفه همیشگی است، اما می‌توان در ایام دهه فجر خدمات ویژه‌ای در نظر گرفت تا مردم تفاوت این روز‌ها را با روزهای دیگر احساس کنند.
وی همچنین با اشاره به نصب بنر و پوستر به هنگام حضور مقامات دولتی در شهرستان‌ها و انتقاد از این موضوع، تاکید کرد: اگر بنا بر تبلیغ است باید انقلاب اسلامی و ارزش‌ها تبلیغ شوند نه اشخاص، این کار اگر از بودجه دولتی انجام شود ممنوع است و اگر از بودجه شخصی است بهتر است هزینه آن در امور خیریه صرف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز