خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

«طرح پلیس شهرداری» در تبریز اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۸۹

مذاکرات و توافق‌های اولیه با سردار احمدی مقدم فرمانده پلیس کشور برای اجرای این طرح ابتکاری و جدید در تبریز انجام گرفته و این طرح به زودی در تبریز و پس از تهران به عنوان دومین شهر کشور اجرایی خواهد شد.

ایلنا: شهردار تبریز از اجرای طرح ابتکاری و جدید «طرح پلیس شهرداری» با مشارکت شهرداری و نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش ایلنا صادق نجفی گفت: مدیریت و اداره موثر و بهینه شهر بدون مشارکت و همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها امکان پذیر نیست و در این راه نیروی انتظامی و پلیس با بخش‌ها و معاونت‌های تابعه خود در کنار شهرداری، نقش قابل توجهی در پی گیری، مدیریت، برنامه ریزی و حل مشکلات و معضلات شهری می‌تواند ایفا کند.
شهردار تبریز با اشاره به ایده اجرای طرح پلیس شهرداری با مشارکت شهرداری و نیروی انتظامی افزود: این طرح در صورت نهایی شدن، پس از تهران، برای نخستین بار در بین دیگر شهرهای ایران در تبریز اجرایی خواهد شد.
نجفی با اشاره به محورهای اجرایی این طرح مشترک خاطرنشان کرد: همکاری در بخش‌هایی چون برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، سدمعبر، ترافیک و حمل و نقل، آسیب‌های اجتماعی، آموزش‌های شهروندی مرتبط با موضوع ترافیک شهری و مسایل اجتماعی، امنیت و ایمنی شهری، همیاری و همکاری متقابل در اداره شهر و نیز مشارکت پذیری مردم در حوزه امنیت اجتماعی، نگهبان و پلیس محله و در حالت کلی طراحی و اجرای پیوست‌های امنیتی، ایمنی و آموزشی در حوزه‌های متنوع مدیریت شهری و اجرایی از جمله محورهای اصلی اجرای طرح پلیس شهر داری خواهد بود.
شهردار تبریز افزود: مذاکرات و توافق‌های اولیه با سردار احمدی مقدم فرمانده پلیس کشور برای اجرای این طرح ابتکاری و جدید در تبریز انجام گرفته و این طرح به زودی در تبریز و پس از تهران به عنوان دومین شهر کشور اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز