خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم میانه در مجلس:

دولت به عدم توازن حقوق و مزایا در دستگاه‌های دولتی خاتمه دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۳۸

این عدم توازن فاحش باعثعدم تحقق عدالت شده و دولت باید تفاوت‌ها را کاهش داده و این نقص را در بدنه خود جبران کند.

ایلنا: نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی از عدم توازن حقوق و مزایا در دستگاه‌های دولتی انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید بهلول حسینی که در جلسه شورای اداری بخش کندوان سخن می‌گفت، اظهار داشت: این عدم توازن فاحش باعثعدم تحقق عدالت شده و دولت باید تفاوت‌ها را کاهش داده و این نقص را در بدنه خود جبران کند.
وی عدالت در جامعه اسلامی را هدف اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جامعه بدون عدالت و توام با تبعیض موجب رنجش مردم می‌شود و تلاش و هدف نظام اسلامی تامین حداقل‌های زندگی برای هر ایرانی است و باید به این مهم دست پیدا کند.
حسینی علت اصلی عدم تمایل جوانان به فعالیت در بخش خصوصی و میل به استخدام در بخش‌های دولتی را در عدم رعایت عدالت بین بخش‌های خصوصی و دولتی عنوان کرد و گفت: اگر بخش خصوصی مورد حمایت قرار گیرد و عدالت بین بخش‌ها رعایت شود جوانان به سمت فعالیت در بخش خصوصی سوق پیدا خواهند کرد.
نماینده مردم شهرستان میانه در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع هدفمندی یارانه‌ها پرداخت و افزود: تغییر در روش پرداخت یارانه‌ها امری لازم و ضروری است.
حسینی یکی از اصلیترین دلایل مشکلات اقتصادی کشور و نبود اعتبار در بخش‌های عمرانی، بهداشت و درمان و سایر بخش‌ها را در عدم ساماندهی یارانه‌ها عنوان کرد و گفت: بازبینی و تدبیر برای حل این مشکل باید توسط دولت جدید مدنظر قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز