خبرگزاری کار ایران

رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی:

روسای منطقه ۵ مراکز استانی حوزه هنری در آذربایجان شرقی گردهم می‌آیند

کد خبر : ۱۳۹۶۵۵

این نشست در راستای تبادل نظر، همفکری و همگرایی در خصوص برنامه‌های تدوین شده حوزه هنری در مراکز استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و کردستان برگزار خواهد شد.

ایلنا: پنجمین نشست منطقه‌ای مراکز استانی حوزه هنری کشور در مرکز حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا رییس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه این نشست در روزهای ۷ و ۸ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: منطقه ۵ مراکز استانی حوزه هنری شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و کردستان است.
حسن میلانی افزود: این نشست در راستای تبادل نظر، همفکری و همگرایی در خصوص برنامه‌های تدوین شده حوزه هنری در مراکز استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و کردستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: حوزه هنری برنامه‌های مهم و تدوین شده‌ای برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ و هنری دینی و ارزشی در دست اجرا دارد و این نشست‌ها به تبیین افق فعالیت‌های حوزه هنری در مراکز استان‌ها کمک می‌کند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست گفت: طرح مباحثراهبردی و بررسی مسائل مربوط به حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و اداری مراکز استان‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست است.
میلانی تصریح کرد: بر اساس تجربیات گذشته لازم است که برای پیشرفت مجموعه حوزه هنری هم فکری و همکاری کنیم تا به بهترین شکل به اهداف تعریف شده برسیم.
رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی ادامه داد: این نشست با حضور مدیر کل امور استان‌ها و مجلس، مدیران واحدهای ستادی حوزه هنری و روسای حوزه‌های هنری استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و کردستان برگزار خواهد شد.
به گفته میلانی، این نشست‌ها با هدف نقد و بررسی فعالیتهای استان‌ها برگزار می‌شود که استان میزبان در ابتدا گزارشی از فعالیتهای خود در سال جاری ارائه خواهد داد و سپس این فعالیت‌ها توسط مدیران ستادی و روسای مراکز استانی مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. ‏

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز