خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی:

۱۵پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۹

مجموع اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه‌های قابل افتتاح و بهره برداری در این ایام الله بیش از ۹۶ میلیارد ریال است.

ایلنا: مسئول روابط عمومی شهرکهای صنعتی استان آذربایجان شرقی گفت: صنعتگران و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی همواره در صحنه بوده و در ایام جشن پیروزی انقلاب نیز همه ساله هر چه باشکوه‌تر شاهد افتتاح واحد‌های تولیدی و برگزاری جشن‌های مختلف در واحدهای صنعتی بوده‌ایم.
به گزارش خبرنگار ایلنا امیرحسین میرزایی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با عنایت به افتتاح پروژه‌های عظیمی از قبیل بهره برداری از پل و تصفیه خانه‌ها در دهه مبارک فجرسال گذشته، امسال نیز با لبیک گویی به امر رهبری در کنار خلق حماسه سیاسی، در تحقق حماسه اقتصادی نیز پویا و اهتمام هرچه بیشتر را داشته است.
وی خاطر نشان کرد: جشن پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی در سی و پنجمین بهار خود در شهرک‌های صنعتی استان شاهد افتتاح و بهره برداری از ۱۵ پروژه عمرانی در جهت ایجاد و تکمیل زیرساختی شهرک‌های صنعتی خواهد بود.
میرزایی افزود: مجموع اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه‌های قابل افتتاح و بهره برداری در این ایام الله بیش از ۹۶ میلیارد ریال است که جزئیات آن متعاقبا در خبرهای آینده به اطلاع خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز