خبرگزاری کار ایران

شهرتی‌فر فرماندار جدید تبریز:

خانه کارگر تبریز در طول فعالیت خود همواره حیات عزتمندانه‌ای را داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۶۲

خانه کارگر تبریز از بدو تأسیس تاکنون به عنوان یکی از نادر تشکل‌های فعال در کشور محسوب می‌شود. / فعالیت‌های خانه کارگر تبریز همواره در چارچوب قانون صورت گرفته است. / دولت تلاش دارد با عقلانیت، تدبیر و ایجاد انگیزه مشارکت در جهت تحقق خواسته‌های کارگران گام بردارد. / باید گسترش هرچه بیشتر تشکل‌های مردم نهاد را مدنظر قرار دهیم.

ایلنا: فرماندار جدید تبریز از خانه کارگر استان آذربایجان شرقی به عنوان نهادی تأثیرگذار در عرصه فعالیت‌های این قشر خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا رحیم شهرتی فر در دیدار با اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر تبریز و استان آذربایجان شرقی گفت: حضور جامعه کارگری استان جهت دیدار، وی را در انجام وظایف محوله تشویق کرده و موجب می‌شود تا اهمیت خاصی به نقش تأثیرگذار کارگران قائل شود.
- خانه کارگر تبریز از بدو تأسیس تاکنون به عنوان یکی از نادر تشکل‌های فعال در کشور محسوب می‌شود
وی با اشاره به اهداف پیروزی انقلاب اسلامی و توجه به تحقق جمهوری اسلامی که ماهیت آن بر اساس مردم سالاری دینی قرار داشته است، افزود: آنچه که در انقلاب اسلامی خواهان آن بودیم تحقق جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه کمتر بود که البته ضمانت اجرایی آن با وجود تشکل‌ها فراهم می‌شود.
شهرتی فر با اشاره به جایگاه بر‌تر خانه کارگر استان آذربایجان شرقی در این عرصه گفت: این نهاد کارگری از بدو تأسیس تاکنون به عنوان یکی از نادر تشکل‌های فعال در کشور محسوب می‌شود که با تمام فراز و فرود حیات عزتمندانه‌ای را داشته است.
وی پیشینه تبریز و استان آذربایجان شرقی را به عنوان قطب صنعتی کشوریادآور شد و گفت: جامعه کارگری و کارگران مهم‌ترین سرمایه در این عرصه بوده و باید جهت رفع مشکلات این قشر بیش از پیش توجه و چندصدایی میان تشکل‌های کارگری به طور جدی‌تر فراهم شود.
- فعالیت‌های خانه کارگر تبریز همواره در چارچوب قانون صورت گرفته است
شهرتی فر فعالیت‌های خانه کارگر تبریز را به عنوان نهادی تأثیرگذار در پیگیری مشکلات این قشر و فعالیت‌های سیاسی آن اساسی خواند و گفت: فعالیت‌های این قشر که همواره در چارچوب قانون انجام گرفته را به فال نیک گرفته و امیدواریم با ایفای نقش بیشتر و گسترش ارتباطات آن با کارآفرینان و کارگران شاهد تداوم تاثیرات مثبت فعالیت‌های آن باشیم.
فرماندار تبریز با اشاره به انتخابات ۲۴ خرداد سالجاری از آن به عنوان رویدادی که طی آن بر بزرگ‌ترین دغدغه ملی کشور فائق آمدیم یاد کرد و افزود: شرایطی که طی سال‌های اخیر در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصاد، سیاست، فعالیت‌های اجتماعی به وجود آمده بود شرایط نگران کننده‌ای را بر کشور تحمیل کرده بود که در محیط‌های صنعتی و کارگری خود شاهد آن بودید.
- دولت تلاش دارد با عقلانیت، تدبیر و ایجاد انگیزه مشارکت در جهت تحقق خواسته‌های کارگران گام بردارد
وی با بیان اینکه با استقرار دولت جدید و تلاش آن برای رونق تولید موجب شده تا در جهت رفع مشکلات این قشر فعالیت‌های خوبی انجام شود گفت: دولت تلاش دارد با عقلانیت و تدبیر و ایجاد انگیزه مشارکت در جهت تحقق خواسته‌های کارگران گام بردارد و در این راستا به نقش خانه کارگر و بهره گیری از توانایی‌های آن توجه ویژه‌ای دارد.
شهرتی فر خواستار ارتباط بیشتر این نهادکارگری با فرمانداری تبریز جهت ارایه پیشنهادات و جمع بندی نقطه نظرات و راه حل‌های کاربردی جهت پیگیری مشکلات این قشر شد و ضمن استقبال از تداوم این دیدار‌ها گفت: امیدوارم با همکاری متقابل بتوانیم ضمن جلب مشارکت جمعی رضایت خداوند متعال و مردم در فعالیت‌هایمان را عملی سازیم.
- باید گسترش هرچه بیشتر تشکل‌های مردم نهاد را مدنظر قرار دهیم
وی با بیان نقش تشکل‌های کارگری در محیط‌های صنعت و تولید گفت: تجارب شخصی بنده در فضاهای کار و تولید حاکی از آن است که هرچقدر حضور. و فعالیت تشکل‌های کارگری در این محیط‌ها بیشتر باشد ضمن آنکه توجه بیشتر و بهتری به مشکلات کارگران می‌شود بلکه در رفع مسایل این واحد‌ها نیز گام‌های مثبتی برداشته می‌شود که باید از این فرصت به خوبی بهره بگیریم و گسترش هرچه بیشتر تشکل‌های مردم نهاد را مدنظر قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز