خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های دهه فجر دانشگاه تبریز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۷۵

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری جشن انقلاب برای دانشگاهیان با عنوان شکوه ماندگار، جشن ویژه دهه فجر درخوابگاه‌های دانشجویی، برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «گفتمان انقلاب» ویژه فعالین فرهنگی، سلسله مباحثفرهنگی - توسعه علمی دانشگاه‌ها قبل و بعد از انقلاب و همچنین برگزاری مسابقات نقاشی و انشاء برای فرزندان و اجرای مسابقات پیامکی و خاطره نویسی و ویژه برای همکاران و دانشجویان همکاران اشاره کرد.

ایلنا: در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی برنامه‌های دهه فجر دانشگاه تبریز اعلام شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، گفت: در راستای بزرگداشت ایام ا… دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم منحوس پهلوی و طاغوتیان زمان، برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در این دانشگاه انجام خواهد گرفت.
محمد رضا حسین‌زاده با بیان اینکه در طول این ایام بیش از ۲۰ برنامه مختلف در این دانشگاه به اجرا در می‌آید، گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری جشن انقلاب برای دانشگاهیان با عنوان شکوه ماندگار، جشن ویژه دهه فجر درخوابگاه‌های دانشجویی، برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «گفتمان انقلاب» ویژه فعالین فرهنگی، سلسله مباحثفرهنگی - توسعه علمی دانشگاه‌ها قبل و بعد از انقلاب و همچنین برگزاری مسابقات نقاشی و انشاء برای فرزندان و اجرای مسابقات پیامکی و خاطره نویسی و ویژه برای همکاران و دانشجویان همکاران اشاره کرد.
به گفته وی فضاسازی دانشگاه در ایام ا… دهه مبارک فجر، دیدار با خانواده شهدای دانشگاه تبریز، برنامه ریزی برای حضور پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط دانشگاهیان، بازدید دانشجویان از اسناد انقلاب اسلامی در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، عطرافشانی و غبارروبی یادمان مرقد ۵ شهید گمنام دانشگاه تبریز، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان از دیگر برنامه‌های این ایام می‌باشد.
بر اساس این گزارش دبیرخانه کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان در دانشگاه تبریز مستقر است که در این راستا، دو جلسه با حضور معاونین و مدیران فرهنگی دانشگاه‌های استان برگزار شده است و برگزاری برنامه‌های این ایام در دانشگاه‌های استان هماهنگی لازم انجام شده است.
یاد آور می‌شود؛ رییس دانشگاه تبریز و معاون فرهنگی و اجتماعی به ترتیب رییس و دبیر کمیته دانشجویی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز