خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز:

اختیارات شهرداری با انتظارات شهروندان هم‌خوانی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۵۷

با توجه به کلانشهر بودن و توسعه روزافزون تبریز انتظارات از مجموعه شهرداری بالا رفته است ولی متأسفانه اختیارات و امکانات شهرداری با انتظارات و نیازهای شهروندان هم‌خوانی و تناسب ندارد و باید حمایت‌های همه‌جانبه از شهرداری صورت گیرد.

ایلنا: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز دستیابی به درآمد‌های پایدار توسط شهرداری را امری ضروری دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا اصغر عابدزاده با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌ها شورا و شهرداری افزود: اقدامی که مد نظر کمیسیون برنامه و بودجه شورا بوده و از اهمیت فراوانی برخوردار است، تلاش برای تقویت درآمدهای پایدار شهرداری است و از طرفی پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت داریم چرا که بودجه کافی به این پروژه‌ها تعلق گرفته و نباید نیمه تمام‌‌ رها شوند. در این راه جمع بندی نظریات اعضای شورا تاثیرگذار است.
این عضو شورای شهر تبریز خاطر نشان کرد: با توجه به کلانشهر بودن و توسعه روزافزون تبریز انتظارات از مجموعه شهرداری بالا رفته است ولی متأسفانه اختیارات و امکانات شهرداری با انتظارات و نیازهای شهروندان هم‌خوانی و تناسب ندارد و باید حمایت‌های همه‌جانبه از شهرداری صورت گیرد.
وی در مورد افزایش بودجه شهرداری تبریز اظهار داشت: افزایش سال به سال بودجه‌های شهرداری در سال‌های اخیر زمینه ساز توسعه و آبادانی تبریز بوده است و به اعتقاد من طی سال‌های قبل با طلایی‌ترین و موفق‌ترین دوره مدیریت شهری تبریز مواجه بودیم که در همین دوران با تکیه بر اصل تعامل و همکاری هدفمند و موثر موفق شدیم با تدوین برنامه‌های بلند مدت و میان مدت ضمن تحقق آرمان توسعه زیربنایی تبریز، به بخش قابل توجهی از خواسته‌های شهروندان و مطالبات آنان پاسخ دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز