خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

بخش خصوصی با قدرت و جسارت وارد فعالیت‌های اقتصادی شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۶۹

اگر بخش خصوصی منتظر شرایط ایده‌آل برای فعالیت باشد عقب می‌ماند، لذا باید ضمن تلاش برای اصلاح وضعیت، حضور این بخش در عرصه اقتصاد تقویت شود.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت انتظار دارد که بخش خصوصی با قدرت و جسارت وارد فعالیت‌های اقتصادی شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در نشست جمعی از صنعتگران و فعالان بخش خصوصی استان که با حضور معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی‌سازی کشور برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات اقتصادی نباید موجب شود که بخش خصوصی خود را از فعالیت‌های اقتصادی کنار بکشد.
وی با تاکید بر آمادگی دولت برای حمایت از بخش خصوصی، افزود: اگر بخش خصوصی منتظر شرایط ایده‌آل برای فعالیت باشد عقب می‌ماند، لذا باید ضمن تلاش برای اصلاح وضعیت، حضور این بخش در عرصه اقتصاد تقویت شود.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تصمیم سازمان خصوصی‌سازی کشور برای واگذاری تعدادی از صنایع دولتی به بخش خصوصی، تاکید کرد: سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع استان در اولویت واگذاری واحدهای صنعتی استان به بخش خصوصی هستند.
وی همچنین ایجاد چند شرکت سرمایه‌گذاری برای خرید صنایع قابل واگذاری دولت را به بخش خصوصی استان پیشنهاد کرد و بر حمایت مدیریت استان از این اقدام تاکید کرد.
جبارزاده با بیان اینکه راه نجات اقتصاد کشور، سپردن اقتصاد به دست بخش خصوصی است، افزود: امیدواریم آذربایجان شرقی در تحقق این هدف نقش فعالی ایفا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز