خبرگزاری کار ایران

مدیر جهادکشاورزی چاراویماق:

نیازمند تأسیس شرکت کارگزار بیمه وحضور دائمی کار‌شناس صندوق بیمه در چاراویماق هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۷۷

با وجود آنکه شهرستان چاراویماق قطب مهم زراعی در استان بوده و سالهاست که در امر بیمه محصولات زراعی در رتبه اول یا دوم استان قرار دارد ولی متاسفانه شرکت کارگزار بیمه مستقل و کار‌شناس مستقل بیمه در بانک کشاورزی شعبه شهرستان وجود ندارد.

ایلنا: مدیر جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق گفت: ۳۷ هزار هکتار از کشت‌های پائیزه گندم و جو شهرستان چاراویماق در سال زراعی جاری تحت پوشش بیمه عمومی و بیمه تنش قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار ایلنا مجید احمدی در گفتگو با خبرنگاران افزود: در سال زراعی جاری ۵۲ هزارو ۳۵۰ هکتار کشت پائیزه گندم و جو آبی و دیم در این شهرستان انجام یافته است که ۳/۳۵ درصد از این سطح زیر کشت هم تحت پوشش بیمه عمومی و هم تحت پوشش بیمه تنش قرار گرفته است.
وی گفت: در رابطه با بیمه محصولات زراعی بویژه کشت‌های پائیزه در این شهرستان جهت اطلاع رسانی و تشویق کشاورزان به بیمه، برگزاری گردهمائی با شرکت بیش از یکصد نفر از زارعین پیشرو منطقه، برگزاری کلاسهای ترویجی و آموزشی در ۴۰ روستای شهرستان، توزیع اطلاعیه‌های فنی(یک هزار برگ) و نصب پارچه نوشته و بنر در معابر عمومی شهر و مراکز دهستان‌ها صورت گرفته است.
احمدی اضافه کرد: با وجود آنکه شهرستان چاراویماق قطب مهم زراعی در استان بوده و سالهاست که در امر بیمه محصولات زراعی در رتبه اول یا دوم استان قرار دارد ولی متاسفانه شرکت کارگزار بیمه مستقل و کار‌شناس مستقل بیمه در بانک کشاورزی شعبه شهرستان وجود ندارد و این امر باعثکندی روند امورات مربوط به بیمه محصولات زراعی را در شهرستان موجب می‌شود لذا از مسئولین صندوق بیمه استان درخواست داریم تا در اسرع وقت مجوز تاسیس شرکت کارگزار بیمه در این شهرستان را صادر نمایند و یک نفر کار‌شناس صندوق بیمه در شعبه بانک کشاورزی قره آغاج بصورت دائمی مستقر نمایند تا پاسخگوی امورات بیمه مراجعان در بانک کشاورزی و پیگیری موضوعات بیمه در شهرستان باشد.
لازم به ذکر است که شهرستان چاراویماق در امر بیمه محصولات زراعی در رتبه‌های اول استانی قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز