خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی تبریز مقابل داماش گیلان متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۰۷

تراکتورسازی با این تساوی ۳۹ امتیازی شد و همچنان در رده ششم جدول رده بندی باقی ماند. / این بازی به شدت تحت تأثیر حضور تونی اولیورا سرمربی جدید تراکتورسازی قرار داشت.

ایلنا: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته ۲۵ لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور مقابل داماش گیلان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد تا ناکامی‌های این تیم در لیگ بر‌تر همچنان ادامه یابد.
به گزارش ایلنا این دیدار عصر روز جمعه به دلیل برف روبی از زمین چمن یادگار امام(ره) با دو ساعت تاخیر در ساعت ۱۶ آغاز شد و دو تیم به تک امتیاز این بازی قناعت کردند.
داوری این دیدار بر عهده جمشید محمدی با کمک‌های علی میرزابیگی و سعید آل وردی بود که در طول ۹۰ دقیقه به میلاد شیخ فخرالدینی و مهدی کیانی از تراکتورسازی و رسول سروش نیا و ابوالفضل حاجی‌زاده از داماش کارت زرد نشان داد.
این دیدار به شدت تحت تاثیر حضور تونی اولیورا سرمربی جدید تراکتورسازی قرار داشت و حدود ۱۰ هزار نفر از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.
تراکتورسازی با این تساوی ۳۹ امتیازی شد و همچنان در رده ششم جدول رده بندی باقی ماند.
تراکتورسازی در این مسابقه با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، میلاد شیخ فخرالدینی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم‌زاده، مهدی کیانی، علی کریمی، فرشاد احمدزاده، رودریگو پیمپائو، سعید دقیقی و کریم انصاری فرد و داماش گیلان با ترکیب میلاد فراهانی، علیرضا نظیف کار، هادی محمدی، محمد مختاری، محمد سیاه، رسول سروش نیا، رضا کاردوست، ابوالفضل حاجی‌زاده، مصطفی حاجتی، مسعود حسن‌زاده و امین متوسل‌زاده به میدان رفتند.
حاشیه‌ها
* حدود ۱۰ هزار تماشاگر در هوای سرد تبریز به ورزشگاه آمده بودند که البته تعداد زیادی نیز زمانی که متوجه تأخیر بازی شدند، به خانه‌های خود بازگشتند.
*در دقیقه دهم این دیدار، تونی اولیویرا به همراه مدیرعامل تراکتورسازان وارد ورزشگاه شد که تماشاگران حاضر، با دیدن این مرد محبوب پرتغالی، به شدت وی را مورد تشویق قرار دادند. اولیویرا نیز به ابراز احساسات آن‌ها پاسخ داد و از آن‌ها خواست که تراکتور و بازیکنان را تشویق کنند.
*دیدار ۲ تیم تراکتورسازی و داماش قرار بود از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود اما به دلیل وزش باد از ساعت ۱۶ با سوت داور مسابقه آغاز شد.
*پدر رودریگو بازیکن برزیلی تراکتورسازی در جایگاه خبرنگاران حضور یافت.
* تونی اولیویرا سرمربی جدید تراکتورسازی در دقیقه ۱۰ مسابقه وارد ورزشگاه شد و در حالی که مسابقه در حال پیگیری بود به سمت هواداران رفت و برای آن‌ها دست تکان داد. هواداران تراکتورسازی با ورود تونی به ورزشگاه مسابقه را فراموش کردند و به شدت به تشویق این مربی پرداختند.
* هواداران تراکتورسازی به زبان‌های ترکی و انگلیسی سرمربی جدید تیمشان را مورد تشویق قرار دادند. تونی به احساسات هواداران تراکتور واکنش نشان داد و سپس از آن‌ها خواست تراکتور را تشویق کنند. وی پس از دقایقی در جمع هواداران به همراه نظمی مدیرعامل باشگاه و ۲ تن از مربیان هموطن خود در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه حضور پیدا کرد. با ورود تونی به جایگاه خبرنگاران حاضران وی را تشویق کردند و تونی نیز برای دقایقی با خبرنگاران به گفت‌و‌گو پرداخت.
* تونی به همراه پسرش که آنالیزور تیم است در حال تماشای این مسابقه است و در مورد نکات ریز مسابقه با یکدیگر به گفت‌و‌گو می‌پردازند. پس از حضور تونی در جایگاه خبرنگاران هواداران بار دیگر شروع به تشویق تیم خود کردند و این مسابقه به روال عادی خود بازگشت.
* هوای سرد تبریز باعثشده فقط نزدیک به ۲۰ هزار هوادار در ورزشگاه حضور یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز