خبرگزاری کار ایران

با همکاری دو استان آذربایجان شرقی و غربی و شرکت چینی؛

عملیات اجرایی آزادراه تبریز - بازرگان آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۳

بر اساس این تفاهم‌نامه استانداران آذربایجان شرقی و غربی عزم جدی خود را برای احداثپروژه آزادراه تبریز - بازرگان اظهار داشته و نسبت به پشتیبانی از اجرای این پروژه توسط شرکت " سیتیک " اعلام آمادگی کردند.

ایلنا: با امضای تفاهم‌نامه ای در تبریز، ساخت پروژه ملی آزادراه تبریز - بازرگان به شرکت چینی سیتیک(citic) سپرده شد.
به گزارش " ایلنا " این تفاهم‌نامه را استانداران آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از یک طرف و نماینده شرکت هولدینگ سیتیک از طرف دیگر امضا کردند.
بر اساس این تفاهم‌نامه استانداران آذربایجان شرقی و غربی عزم جدی خود را برای احداثپروژه آزادراه تبریز - بازرگان اظهار داشته و نسبت به پشتیبانی از اجرای این پروژه توسط شرکت سیتیک اعلام آمادگی کردند.
شرکت " سیتیک " هم تمایل کامل خود را برای ساخت و تامین منابع مالی پروژه بر اساس EPCF(مهندسی خرید، احداثو سرمایه‌گذاری) اعلام کرد.
همچنین طرفین این تفاهم‌نامه موافقت کردند تمام مراحل لازم برای همکاری از قبیل اخذ مجوزهای لازم و تامین فاینانس پروژه را پیگیری نمایند.
بر اساس این تفاهم‌نامه همچنین مقرر شد یادداشت تفاهم همکاری بین طرف‌های ایرانی و چینی ظرف مدت ۲۰ روز به امضا برسد.
شایان ذکر است شرکت هولدینگ سیتیک چین یکی از شرکت‌های بزرگ طراحی، اجرا و مدیریت در ساخت و سازهای شهری منطقه و جهان است که بخش مهمی از خطوط مترو و ده‌ها پروژه عمرانی بزرگ تهران را طراحی و اجرا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز