خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز:

فوتسال شهرداری تبریز به رتبه‌های بالای جدول می‌اندیشد / داور دوم اندکی ترسیده بود!

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۰۳

ما بازیکنان جوانی داریم که در این بازی به دلیل اشتباهات آن‌ها، نتیجه را واگذار کردیم اما باید بگویم در ‌‌نهایت به آینده امیدوار هستیم.

ایلنا: سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز به رتبه‌های بالای جدول می‌اندیشد و تلاش می‌کند در بازی‌های آینده خود پیروزی را ازآن خود کند.
به گزارش ایلنا اسماعیل تقی‌پور پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در شروع دیدار با گیتی‌پسند اصفهان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم اما در ‌‌نهایت گیتی‌پسند با تجربه خود، نتیجه را به سود خود رقم زد.
وی افزود: ما بازیکنان جوانی داریم که در این بازی به دلیل اشتباهات آن‌ها، نتیجه را واگذار کردیم اما باید بگویم در ‌‌نهایت به آینده امیدوار هستیم.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز تصریح کرد: ما می‌توانستیم در دقایق پایانی مسابقه نتیجه را عوض کنیم اما به هر حال نتوانستیم به پیروزی برسیم.
وی تصریح کرد: در ابتدای مسابقه به نظر می‌رسید که داور دوم بازی اندکی ترسیده بود و عملکرد خوبی نداشت اما رفته رفته شرایط داوری تغییر کرد.
تقی‌پور خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم که با بازی‌های آینده خود جزء ۶ تیم بالای جدول قرار گیریم و مقابل ماهان تندیس قم، به پیروزی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز