خبرگزاری کار ایران

مسابقات عکس و فیلم کوتاه، با عنوان روستای من در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۴۵

سطح برگزاری این مسابقات در رده آماتوری قرار داشته و نمای روستا ومنطقه عشایری، زیبایی‌ها وجلوه‌های ویژه، کار و تلاش، آداب ورسوم و آئین‌ها، زنان، کودکان، جوانان و اوقات فراغت در روستا‌ها و مناطق عشایری موضوعات بخش عکس وفیلم این دوره از مسابقه را تشکیل می‌دهد.

ایلنا: دبیر کمیته روستایی وعشایری ستاد دهه فجراستان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت سی وپنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، مسابقات عکس و فیلم کوتاه، با عنوان «روستای من» در بین جوانان مناطق روستایی وعشایری استان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا حمداله علیپورفرد با بیان اینکه این مسابقه در راستای معرفی اجمالی روستا‌ها و مناطق عشایری استان و شناخت صاحبان ذوق وهنر روستایی وعشایری منطقه، برگزار می‌شود ادامه داد: سطح برگزاری این مسابقات در رده آماتوری قرار داشته و نمای روستا ومنطقه عشایری، زیبایی‌ها وجلوه‌های ویژه، کار و تلاش، آداب ورسوم و آئین‌ها، زنان، کودکان، جوانان و اوقات فراغت در روستا‌ها و مناطق عشایری موضوعات بخش عکس وفیلم این دوره از مسابقه را تشکیل می‌دهد.
دبیر کمیته روستایی وعشایری ستاد دهه فجراستان گفت: آثار ارسالی شامل عکس وفیلم، علاوه بر دارا بودن مشخصات کامل فردی، موضوع، زمان و مکان تهیه عکس یا فیلم، باید در قالب سی دی و یا دی وی دی به دبیرخانه کمیته روستایی وعشایری ستاد دهه فجر استان ارسال شود.
حمداله علیپورفرد تعداد عکس قابل ارسال را حداکثر ۵ قطعه و مدت زمان فیلم کوتاه را حداکثر ۲۰ دقیقه ذکر کرد و ادامه داد: آخرین مهلت ارسال این آثار ۲۳ بهمن ماه جاری و زمان اعلام نتایج ۲۹ بهمن ماه خواهد بود.
وی گفت: به ۶ اثر بر‌تر در قالب عکس و فیلم که شاخصه‌های فنی و هنری را به تائید کمیته داوری رعایت نموده باشند، جوایزی تعلق خواهد یافت و علاقمندان به شرکت در این مسابقه آثار خود را به نشانی ساختمان شماره یک جهاد کشاورزی استان واقع در خیابان آزادی حد فاصل چهار راه لاله ومیدان جهاد، حوزه نمایندگی ولی فقیه، اداره امور فرهنگی ارسال نمایند و در صورت نیاز به توضیحات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۹۴۳۰۷ تماس حاصل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز