خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

در سال‌جاری شبکه گازرسانی آذربایجان شرقی، به میزان ۸۷۹کیلومتر توسعه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۵۳

با توسعه شبکه گازرسانی امسال ظرفیت پذیرش ۷۷هزار مشترک جدید در استان فراهم شده و شمار مشترکین گاز پذیرش شده به ۶۸ هزار و ۱۱۳ مورد رسیده است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: امسال شبکه گازرسانی استان ۸۷۹ کیلومتر توسعه یافته و به متراژ ۱۵ هزار و ۱۲۴ کیلومتر رسیده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی افزود: با توسعه شبکه گازرسانی امسال ظرفیت پذیرش ۷۷هزار مشترک جدید در استان فراهم شده و شمار مشترکین گاز پذیرش شده به ۶۸ هزار و ۱۱۳ مورد رسیده است.
وی از فعال بودن پروژه گازرسانی در ۲۴۸ روستای استان خبر داد و ادامه داد: امسال ۵۷ روستا به مدار مصرف گاز طبیعی متصل گردیده که با احتساب ۸۲ روستای آماده افتتاح تا پایان سال، شمار بهره‌مندی روستایی افزایش خواهد یافت.
دینی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد خانوار‌های شهری و ۷۶ درصد خانوارهای روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: ظرفیت سازی لازم به منظور تامین گاز سایر روستاهای استان فراهم گردیده و اقدامات لازم در جهت طراحی پروژه‌هایی که امکان اجرای آن‌ها می‌سر است، انجام شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: علاوه بر بهره‌مندی تعداد بیشتری از روستا‌ها، بخش‌های تولید و صنعتی مسیر اجرایی نیز تحت پوشش این نعمت الهی قرار گیرند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اعلام کرد: از آغاز روند گازرسانی به استان تاکنون بیش از ۵۵۹ هزار علمک گاز نصب و جریان گاز ۶ هزار و ۳۱۶ واحد از صنایع عمده و جز و ۱۴۳ جایگاه‌ CNGتامین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز