خبرگزاری کار ایران

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند:

سالانه یکهزار و۲۰۰ تن انواع محصولات کشاورزی در مرند فرآوری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۵۹

ایجادصنایع تبدیلی از جمله کارخانه تولید چیپس میوه دراین شهرستان و موفقیت روبه افزایش آن، باعثشده است دیگر تولیدکنندگان به امر سودآوری صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی بیش ازپیش واقف کردند.

ایلنا: مدیرجهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند گفت: این مدیریت با حمایت از صنایع تبدیلی محصولات باغی و کشاورزی در تلاش است ارزش افزوده محصولات را افزایش و درحال حاضر فرآوری سالانه یکهزار و۲۰۰ تن انواع محصولات کشاورزی، درشش واحد صنایع تبدیلی موجود درسطح شهرستان انجام می‌پذیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا جلال رحیم‌زاده درگفتگو با خبرنگاران افزود: ایجاد کارخانه تولید چیپس میوه دراین شهرستان و موفقیت روبه افزایش آن، باعثشده است دیگر تولیدکنندگان به امر سودآوری صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی بیش ازپیش واقف کردند.
وی افزود: این واحد تولید چیپس میوه با ۲۰ میلیارد ریال هزینه احداثو سرمایه گذار آن از سه میلیارد و۵۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی باحمایت سازمان جهادکشاورزی استفاده نموده است.
مدیرجهاد کشاورزی مرندگفت: محصولات صنایع تبدیلی کشاورزی مرند اکثر به کشورهای مختلف صادر و نشانگر کیفیت بالای محصول تولیدی بوده ودرصورت توسعه صنایع تبدیلی درشهرستان رغبت وانگیزه درافزایش کمی وکیفی تولیدات کشاورزی بین بهره برداران افزایش واین امر به افزایش اشتغالزایی دربخش کشاورزی کمک شایانی خواهد کرد.
رحیم‌زاده با تاکید بر لزوم استفاده از محصولات فرآوری شده کشاورزی درسبد خوراکی خانوار، گفت: چیپس میوه محصولی است که دربازارهای داخلی زیاد شناخته شده نبوده، حال اینکه ارزش غذایی بالا و ماندگاری آن بسیار بهتر از چیپس‌های سیب زمینی موجود در بازار است.
وی افزود: جهاد کشاورزی از طرح‌های صنایع تبدیلی محصولات باغی و کشاورزی استقبال و هر گونه حمایت وهدایت لازم را از اجرای آن به عمل می‌آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز