خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

چهارمین جشنواره فروش فرش و تابلو فرش در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۰۹

جشنواره فروش فرش دستبافت و تابلو فرش جزء جشنواره‌های فرهنگی با ماهیت اقتصادی بوده و باهدف تشویق مصرف کنندگان و خریداران و همچنین فروشندگان فرش و تابلو فرش برگزار می‌‌شود.

ایلنا: چهارمین جشنواره فروش فرش و تابلو فرش با شعار هر فروشگاه یک نمایشگاه از ۲۲ بهمن لغایت ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۲ در تبریز و شهرستانهای تابعه آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: جشنواره فروش فرش دستبافت و تابلو فرش جزء جشنواره‌های فرهنگی با ماهیت اقتصادی بوده و باهدف تشویق مصرف کنندگان و خریداران و همچنین فروشندگان فرش و تابلو فرش برگزار می‌شود.
محمد جعفر عظمایی برگزاری موفق جشنواره‌های قبلی را حاصل مزیت‌ها و پتانسیلهای قالی دستباف استان در مقایسه با فرشهای ماشینی دانسته و گفت: با آموزش‌های مستمر کار‌شناسان اداره فرش و تشکلهای مربوطه در سطح استان، اغلب فروشندگان قالی در تبریز؛ مراغه اهر؛ هریس؛ مرند؛ آذرشهر و سایر شهرستان‌ها مشارکت فعالی در این زمینه داشته و تلاش مضاعفی برای شرکت در جشنواره به عمل آورده‌اند.
عظمایی اظهار امیدواری کرد متناسب با اهداف جشنواره از جمله معرفی فرش دستبافت ایران و یادآوری محسنات آن به مصرف کنندگان و ایجاد اطمینان خاطر و جلب اعتماد مشتریان، دستاورد‌های مناسبی در جشنواره چهارم همانند سا لهای قبل حاصل شود.
همچنین علی سلیمانی رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این خصوص خاطرنشان کرد: با هماهنگی تشکلهای قالی استان مراحل برگزاری در ستاد چهارمین جشنواره فروش فرش و تابلو فرش برنامه ریزی شده و مقرر است از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های تشکل‌های فرش و حوزه‌های خبری در جهت شناساندن و معرفی بیشتر جشنواره بهره گیری شود و برابر دستور العمل مربوطه کمیته‌های تخصصی شامل کمیته اجرایی؛ نظارت و بازرسی و رسیدگی به شکایات و نیز کمیته تبلیغاتی نیز در جهت پربار‌تر شدن آن فعال شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز