خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

سیاست‌های کلان جوانان در دو مقوله جوان محوری و توانمندسازی جوانان پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۰۹

اشتغال، مسکن، ازدواج، سلامت، اوقات فراغت، مهارتهای علمی – فنی – مهارت‌های زندگی، آسیب‌های اجتماعی، هویت و مهاجرت از عمده چالش‌های پیش روی جوانان است.

ایلنا: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: سیاست‌های کلان جوانان در دو مقوله جوان محوری و توانمندسازی جوانان پیگیری می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان با اعلام چالش‌های اساسی حوزه جوانان، تلاش برای ارتقای جایگاه جوانان، به عنوان سرمایه اجتماعی تأکید کرد و افزود: نگاه مثبت اندیشی و جوان محوری، تقاضامحوری امور جوانان، توانمندسازی جوانان، مشارکت دادن جوانان در برنامه‌های خود و تلاش برای احقاق حقوق جوانان در حوزه‌های مختلف برای جوانان در راس امور قرار دارد.
دبیر ستاد ساماندهی امورجوانان آذربایجانشرقی تصریح کرد: اشتغال، مسکن، ازدواج، سلامت، اوقات فراغت، مهارتهای علمی – فنی – مهارتهای زندگی – آسیب‌های اجتماعی – هویت و مهاجرت از عمده چالش‌های پیش روی جوانان بوده که بایستی با بهره گیری از ظرفیت ستاد ساماندهی امورجوانان جهت برنامه ریزی و هدایت چالش‌های فوق بهره برد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای امور جوانان یک انتخاب نیست اظهار داشت: برنامه ریزی برای امور جوانان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و نباید از مدیریت راهبردی مسائل جوانان اعم از سیاستگذاری، برنامه ریزی، تامین منابع و ایجاد بستری مناسب برای هماهنگی در اجرا، نظارت و ارزشیابی غافل شد و صرفاً با توصیه و ارائه رهنمود، مسائل جوانان را به حال خود‌‌ رها نمود.
مدیرکل ورزش و جوانان افزود: مسائل جوانان نیاز به باز‌شناسی مستمر و شناخت دقیق نیاز‌ها و شناساندن آن به جامعه و دست اندرکاران و از همه مهم‌تر تنظیم برنامه برای عمل در این حوزه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز