خبرگزاری کار ایران

کلاسهای حمایت‌های روانی و اجتماعی در بلایا در هلال احمر مرند برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۹

با توجه به اینکه کشور ما جزء ده کشور بلاخیز دنیا است، بایددرهر زمان آمادگی لازم جهت حمایت‌های روانی در مواقع بحران را داشته باشیم تا بتوانیم در‌‌ همان ساعات اولیه، حمایتهای روانی لازم را به آسیب دیدگان حادثه ارایه دهیم.

ایلتا: کلاس‌های آموزشی «حمایت‌های روانی و اجتماعی در بلایا» ویژه امدادگران و نجاتگران خواهر و برادر در شهرستان مرند برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند با اعلام این مطلب گفت: این دوره آموزشی بین ۶۴نفر از امدادگران به مدت یک هفته در جمعیت هلال احمر مرند برگزار شد و امدادگران و نجاتگران در این دوره از آموزش‌های لازم جهت حمایت‌های روانی و اجتماعی در بلایا برخوردار شدند.
حسینی اقدم افزود: با توجه به اینکه کشور ما جزء ده کشور بلاخیز دنیا است، بایددرهر زمان آمادگی لازم جهت حمایت‌های روانی در مواقع بحران را داشته باشیم تا بتوانیم در‌‌ همان ساعات اولیه، حمایتهای روانی لازم را به آسیب دیدگان حادثه ارایه دهیم.
در این زمینه حبیب ذوالفقاری معاون جمعیت هلال احمر شهرستان مرند نیز گفت: باتوجه به حوادثاخیر(زلزله ورزقان، اهر، هریس) که در استانمان شاهد وقوع آن بودیم، احساس نیاز به تیم حمایت‌های روانی یکی از اصلیترین نیازهای افراد آسیب دیده در حوادثشناخته شد، در همین راستا اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی لازم جهت تشکیل تیم حمایت‌های روانی واجتماعی در بلایا، بین امدادگران شهرستان مرند نمودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز